alireza alireza .

alireza

چاپ هولوگرام فوری

معرفی هولوگرام دو بعدی گچی
این نوع برچسب ها بعد از چسباندن و کندن به صورت پودر پودر میشود و یا اصطلاحا به آن لیبل امنیتی خرد شونده میگویند که از نظر استقامت و چسبندگی ، چندین برابر هولوگرام های معمولی میباشد که در هر سطوحی مانند فلز و سنگ و … راحت میچسبد.

 

کاربرد هولوگرام دو بعدی
محصولات مصرفی | اوراق گارانتی | قطعات تولیدی | کارت های اینترنت و اعتباری | کارت های عضویت | انواع گواهی نامه و کارت شناسایی | دارو | دانشگاه و …

ساخت هولوگرام دو بعدی در کارگاه های تخصصی چاپ هولوگرام بهارگیفت

 

معرفی هولوگرام سه بعدی :
هولوگرام سه بعدی ، سابقه طراحی و چاپ چندین ساله دارد به ده سال پیش بازمیگردد، این دسته از لیبل ها، دارای امنیتی فوق العاده هستند و ترکیبی از انواع رنگ ها و تصاویر با ارائه میشود، این دسته از لیبل های امنیتی بیشتر در صنعت با ضریب سکوریتی خیلی بالا از جمله گارانتی محصولات و لوازم جانبی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

هولوگرام فیلپ فلاپ
این دسته از هولوگرام ها یعنی هولوگرام های فیلیپ فلاپ ، زیبایی نمایی آن ها از جنبه امنیتی شان بیشتر است. چاپ این هولوگرام ها غالبا با طراحی دقیق و با کیفیت بالا ، تنظیم رنگ ها ، فشار مناسب ، خیلی شکیل میشود و در این لیبل ها با تغییر زاویه  دید امکان مشاهده تصاویر متعددی از آرم برند یا نوشته شما میشود.


 
هولوگرام دارای QR کد
بارکد دار کردن برچسب امنیتی ، مزیتی هست که چندین ساله به این نوع لیبل ها افزوده شده است. این برچسب ها با قدرت جذب و چسبندگی فوق العاده ، بارکد نقش برجسته ای همراه با رابط کاربری راحت و آسان برای مخاطبین جهت استعلام اصالت کالا ، تبدیل به محبوب ترین ها شده است.

 

لیبل هولوگرامی دارای پوشش
برچسب هولوگرامی یا  Scratch hologram label دارای پوشش کامل برای مخفی کردن بارکد ها روی برچسب ها هستند. این نوع لیبل ها به طور وسیع در بن های تخفیف و کارت های رمزدار و بلیط و سند بانکی استفاده میشود.

 

هولوگرام حرارتی
برچسب هولوگرام حرارتی یا hot stamping به روش چاپی لیتوگرافی با دمای بسیار بالا ساخته میشود. hot stamping سبب میشود که هولوگرام ها بر روی طیف گسترده ای از مواد مانند کاغذ یا پارچه و آهن و … بچسبد. هولوگرام های حرارتی به سختی جدا میشوند و مناسب فضاهایی مانند محیط های آلوده یا حتی روغن باشد.

 

مراحل چاپ هولوگرام بر روی برچسب :

.

مردم عموماً هولوگرام را بعنوان یک برچسب نقره‌ای با ظاهری رنگین کمانی می‌شناسند که در مقابل تابش نور تغییرات نوری رنگارنگی در آن ایجاد می‌شود


 
 
 
 

چاپ هولوگرام
 

                   

لیبل وید با طلاکوب                                                                                     لیبل کاغذی طلاکوب
قیمت چاپ هولوگرام
قیمت چاپ هولوگرام به عواملی مانند (ابعاد ، رنگ، میزان پیچیدگی طرح ، جنس، تیراژ و … ) بستگی دارد

ابعاد، جنس و رنگ : همه این ها قیمت ثابتی دارند که به میزان سفارش شما بستگی دارد نوع های ساده فویل و رنگ نقره ای ، ارزان ترین و بهترین انتخاب است ، رنگ هایی مانند طلایی، سبز، یاسی و … یا طرح دار فویل مانند Void  باطل شونده گرانتر است. 

تیراژ : هر چه تیراژ بیشتر باشد هزینه هایی مثل قالب برش ، ویرایش و تولید کلیشه و … بر روی قیمت هر برچسب هولوگرام کمتر و ارزانتر خواهد شد . هزینه تولید 1000 تا 10000 عدد هولوگرام به همین دلیل گران میشود اما در تیراژ بالا از یک برچسب ساده که چاپ رنگی دارد به احتمال زیاد کمتر میشود.

 

ابعاد : ابعاد در دو قسمت از تولید تاثیر گذار است :
تولید کلیشه : میزان تابش لیزر به ابعاد برچسب تکی شما بستگی دارد مثلا سایز 2*2 سانتیمتر باشد یا 4*4 مشخص است میزان تابش لیزر در 4*4 حدودا دو برابر و همچنین میزان نیکل و مواد شیمیایی بیشتری نیاز دارد.

میزان مواد مصرفی و تولید : میزان فویل ، چسب ، کاغذی که برای تولید 4*4 حدودا دو برابر است هر چه سایز کوچکتر ، ارزانتر … البته در تیراژ بالای 50000 تفاوت قیمت مشهود تر است.

 

چاپ هولوگرام گوشه بر روی برچسب

 

کلیشه و طراحی هولوگرام :
شما در سفارش اختصاصی هولوگرام یک بار نیاز به طراحی هولوگرام دارید که این خود میتواند طراحی ساده و یا طراحی پیچیده باشد قاعدتا طرح های پیچیده دارای طرح خاص و دارای افکت های زیادی هستند که در برابر جعل بسیار قوی و یا حتی غیر ممکن است.

 

چاپ هولوگرام
چاپ هولوگرام
ما قابلیت چاپ هولوگرام ها و انواع برچسب های امنیتی شما را داریم و ابعاد آن ها کاملا بر طبق سلیقه و نیاز شما مشخص می شود. نکته مهم دیگر در چاپ هولوگرام این است که بخاطر مواد اولیه و متریال آن و نوع چاپی که انجام میشود تفاوت زیادی در قیمت تیراژ هزار تا ده هزار عدد وجود نداره و اختلاف قیمتشون کمه پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که اگر قصد سفارش هولوگرام دارید حداکثر تعداد مصرف خود را محاسبه کرده و سپس سفارش دهید که محتمل هزینه های سنگین چاپ مجدد نشوید.

طراحی هولوگرام
در طراحی هولوگرام بایستی مواردی مانند نوع فعالیت مشتری، شماره مجوز یا پروانه کسب و لوگو را ارایه دهند.  پیشنهاد ما این است که برای طراحی هولوگرام خود از طرح های پیچیده و سه بعدی استفاده نمایید. چرا که این برچسب ها قرار است آنقدر پیچیده باشند که امکان کپی برداری از آن توسط سودجویان به حداقل برسد.


.
تکنولوژی هولوگرام سکوریتی
تکنولوژی هولوگرام سکوریتی در انواع اسناد و حفاظت از برند در شکل ها و طرح های مختلفی ارائه می شود.این هولوگرام ها در اسکناس ها به صورت نخ و پنجره های امنیتی، در پاسپورت ها و ویزا ها به صورت لایه شفاف لمینیت شده ، در حفاظت از برند به صورت انواع لیبل پلمپ و تخریب شونده، اسناد و گواهی نامه ها به صورت الصاق گرم(هات استمپ) و در کارت های شناسایی به صورت لمینیت شفاف کارت PVC صورت میگیرد.

 
ایجاد هولوگرام امنیتی
برای ایجاد هولوگرام سکوریتی عواملی متعدد با پیچیدگی های منحصر به فرد شامل طراحی امنیتی با بکار گیری نرم افزارهای ویژه و بسیار گران قیمت با استفاده از نیروهای متخصص، شرایط ویژه محیطی در آزمایشگاه های مجهز و تجهیزات گران قیمت می باشد ، کپی برداری از آن غیر ممکن است. بدین معنا که اگر تحت شرایطی یک هولوگرام ساخته شود تقریباً ساخت مجدد آن با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مشابه میسر نیست و دارای تفاوتهایی خواهد بود چرا که ایجاد شرایطی کاملا مشابه و تکرار مجدد آن از لحاظ عملی امکان پذیر نمی باشد.

 
مزایای برچسب های امنیتی
لیبل های امنیتی مزایای بسیاری دارند که عبارتند از:

چسبندگی بالا
مناسب برای موارد امنیتی
امکان جداسازی از اموال نمی باشد
مقاوم در برابر انواع حلال و عوامل محیطی

 

موارد استفاده از برچسب امنیتی
بر روی ضمانت باطری موبایل
بر روی قطعات الکترونیکی حساس
بر روی نامه های سری و مهم
برای گارانتی قطعات ریز
برای گارانتی رم موبایل
و…

فیلمی کوتاه از چاپ و دایکات هم زمان هولوگرام :

 
تکنیک های استفاده شده در چاپ هولوگرام امنیتی :
نوع تکنیک چاپ به عوامل مختلفی نظیر مباحث امنیتی آن، نوع مرکب مصرفی آن ، جزئیات المان بستگی داشته و متناسب با آن ویژگی ها در هر قسمت چاپ میشود.

روش های چاپ هولوگرام امنیتی به شرح زیر است :

چاپ افست          چاپ فلسکو          چاپ سیلک اسکرین           چاپ اینتالیو
چاپ افست : این نوع چاپ به دلیل غیر مستقیم بودن آن میتواند جزئیات ریزتری و با وضوح بیشتر بر روی سند اعمال کند. اما بخاطر مسطح بودن ، نمیتواند حجم زیادی مرکب را با خود حمل و منتقل کنند. به عنوان مثال برای مرکب ترموکرومیک بایستی مرکب به میزان زیادی چاپ شود که این مرکب بتواند به طور کامل نقش خود را به عنوان بحث سکوریتی و امنیتی به درستی ایفا کند این نوع چاپ توصیه نمیشود. این نکته مهم را همیشه در ذهن داشته باشید افست استفاده شده در چاپ های امنیتی با دو تکنیک اجرا مبشود این دو تکنیک شامل افست خیس یا WET Offset که به آن افست معمولی و رایج میگویند و افست خشک یا Waterless Offset که هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارند.

چاپ فلکسو : چاپ فلسکو نوعی چاپ برجسته و مستقیم محسوب میشود. جنس کلیشه آن پلاستیکی بوده و دارای طول عمر بالا و ماندگاری زیادی میباشد. کلیشه شیء ای است که مرکب را از سیلندر آنیلوکس گرفته و تحت فشار سیلندر به صورت مستقیم روی سطح چاپی آن را منتقل میکند. اوایل این نوع چاپ دارای کیفیت مورد قبولی نبود اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، کیفیت و دقت و ظرافت این چاپ به صورت محسوس و چشمگیری افزایش یافت و همانطور در حال پیشرفت و رو به بهبودی است . اگر از شما بپرسند مهمترین ویژگی چاپ فلکسو چیست میتوان به قابلیت چاپ آن اشاره کرد که بر روی انواع سطح منعطف پلاستیکی و پلیمری صورت میگیرد.

چاپ سیلک اسکرین : کلیشه این نوع چاپ عملکرید مانند شابلون داره که میتونه حجم زیادی از مرکب را روی سطح چاپی ایجاد کنه. چاپ سیلک به صورت دوار و تخت قابل استفاده میباشد که حوزه صنعتی از سیستم دوار آن مورد استفاده قرار میگیرد.
چاپ اینتالیو : این نوع چاپ به صورت گود بوده و طرح مورد نظر برروی سیلندر به شیوه های مختلف حکاکی میشود. طرحی که حکاکی شده به صورت خطی بر روی سیلندر قابل اجرا است حکاکی با دقت بسیار زیاد صورت گرفته و سیلندر حکاکی شده با فشار خیلی زیاد در سطح چاپی صورت میگیرد. مزیت مهم این تکنیک چاپ حجم بالای مرکب و به صورتی است که دوباره باز تولید نمیشود و در مقیاس میکرونی است. چاپ اطلاعات متغیر آن مانند شماره سریال ، انواع کد ها توسط ماشین شماره زنی و ماشین دیجیتال صورت میگیرد.

 مراحل چاپ و آرایش دورکار برچسب هولوگرام

 

 
لیبل امنیتی اثرگذار وید void تخریب شونده
هولوگرام وید یا همان کنسل شونده یا باطل شونده شناخته میشود. مواد اولیه آن جنس متالایز و رنگ آن از چین خریداری می شود و متاسفانه تولید داخل کشور نداریم .

چاپ هولوگرام وید (void) به منظور امنیت باطل شوندگی میباشد که این نوع هولوگرام با چاپ تک بعدی آرم و مشخصات شما ارائه میگردد و در هنگام کندن اثری که از خود میگذارد نوشته void میباشد که مناسب برای امنیت پلمپ محصولات شما بکار برده میشود.

 

هولوگرام آماده
یکی از دلایل فروش هولوگرام آماده ، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ی آنها است. معمولا این نوع هولوگرام ها را هنگامی خریداری می کنند که به امنیت بالا نیاز نباشد . این هولوگرام ها قابل تولید در طرح ها و رنگ های مختلف است.

 

چاپ هولوگرام طلایی | هولوگرام طلا کوب و لیزری
یکی دیگر از برچسب هایی که در بازار به اسم هولوگرام امنیتی به قیمت بسیار زیاد به فروش میرسند ، هولوگرام طلا کوب و لیزری است. طلاکوب همان جنس فویل و شیوه ای است که برای کارت تبریک و چاپ روی پایان نامه های استفاده میشود با این تفاوت که بجای فویل طلایی ساده از هفت رنگ استفاده می کنند .

 
جنس کاغذ چاپ هولوگرام
چیزی به نام کاغذ چاپ هولوگرام وجود ندارد ( چاپ هولوگرام شامل چندین مرحله است ) هولوگرام با بکارگیری از فویل تولید می شود که آن هارا روی مواد مختلفی مثل پلاستیک و کاغذ میتوان استفاده نمود. این فویل ها خیلی نازک است و میتوان روی مواد مختلفی آن را چسباند. هولوگرام یکی از متداول ترین روش های چاپ امنیتی از قدیم بوده است که روی انواع محصولات از انواع کارت های بانکی گرفته تا برچسب محصول و گارانتی و …

این لیبل ها مانند عایقی در مقابل تقلب میباشند که کپی کردن آن ها روندی طولانی و سخت است و شرکت های معتبر و برند هایشان آن را به عنوان روشی برای مشخص کردن اعتبار کالا بکار میبرند.

 
به چه صورت هولوگرام روی سطح کاغذ یا موارد دیگر قرار میگیرد؟
یکی از شیوه های کاربردی ، استمپ داغ است که فویل روی سطح مورد نظر( پلاستیک یا کاغذ ) قرار میگیرد و تحت تاثیر فشار و گرما،

هولوگرام به سطح مورد نظر میچسبد. این هولوگرام را در مواردی شامل بلیط های هواپیما ، ارائه کوپن جایزه ، بسته بندی محصولات ، انواع گواهی نامه ها و چک و کارت های اعتباری و دائمی و بانکی میتوان اشاره کرد. هولوگرام ها را میتوان به صورت مستقیم روی کالا ها و انواع مدارک بچسبانید و روشی مناسب برای احراز هویت بوده و اصالت کالا را نسبتا تایید میکند.

 
مدت زمان چاپ هولوگرام در تهران؟
بعد از مشاوره و ثبت سفارش و طراحی و تایید طراحی از سوی شما، چاپ هولوگرام حدود یک هفته کاری انجام میشود و سفارش شما ارسال میشود.
 

چاپ هولوگرام | هولوگرام دوبعدی و سه بعدی | قیمت برچسب امنیتی | هولوگرام تهران | چاپ هولوگرام ارزان | هولوگرام آماده
مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع برچسب و لیبل ( هولوگرام ) میباشد. بعد از مشاوره با واحد فروش کار شما به واحد طراحی رفته و طراحان ما ، هولوگرام شما را به صورت کاملا اختصاصی طراحی کرده و سپس بعد از تایید شما، کار به کارگاه تخصصی چاپ هولوگرام بهارگیفت ارسال شده و آماده چاپ میشود.

 

منبع : بهارگیفت


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۴۳ توسط:alirezaroshani موضوع: نظرات (0)