alireza alireza .

alireza

پرچم تبلیغاتی ایستاده

سفارش انواع پرچم با طرح ها و مدل های مختلف در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت
 

تولید انواع پرچم تبلیغاتی | پرچم اهتزار | پرچم ریسه ای | پرچم دستی | پرچم ماشینی | پرچم تشریفات | پرچم رومیزی | پرچم T

با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت
پرچم تبلیغاتی یکی دیگر از ابزارهایی است که به عنوان هدایای تبلیغاتی هم می توان از آن نام برد. قیمت چاپ و فروش پرچم تبلیغاتی ایستاده نسبت به کیفیت پارچه پرچم تبلیغاتی و دستگاه چاپ و تولید پرچم مشخصا می شود. پرچم تشریفات ، پرچم اهتزاز، پرچم رومیزی، پرچم مذهبی از انواع پرچم تبلیغاتی به شمار می آید چاپ پرچم تبلیغاتی ارزان بوسیله دستگاه های ارزان قیمت دیجیتال و سیلک انجام می شود. یکی از موارد جامانده در بحث تبلیغات (در مقایسه با هدایایی مثل سررسید، تقویم، خودکار تبلیغاتی و...)، پرچم تبلیغاتی است .

 

سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه
 


بهارگیفت تولید کننده
پرچم تشریفات | پرچم T | پرچم ملل | پرچم ساحلی | پرچم لمینت | پرچم اهتزاز | پرچم رومیزی | پرچم ریسه ای

 

**********************
مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع پرچم و ریسه و کتیبه و ملزومات مذهبی میباشد
پرچم مذهبی | ریسه مستطیلی مذهبی | ریسه مثلثی محرمی | ریسه مثلثی مذهبی | ریسه محرمی | شال مذهبی | ریسه مذهبی | پرچم مذهبی | کتیبه مناسبتی

کتیبه محرمی | کتیبه مذهبی | پرچم مناسبتی | پرچم سیاه | پرچم محرمی

**********************
انواع چاپ روی پارچه های پرچم تبلیغاتی
چاپ روی پارچه به روش چاپ قالبی :
چاپ روی پارچه به روش چاپ استنسیل :
چاپ روی پارچه به روش چاپ باتیک :
چاپ روی پارچه به روش چاپ حرارتی :
چاپ روی پارچه به روش چاپ سیلک :
چاپ روی پارچه به روش چاپ دیجیتال :
طراحی و چاپ انواع پرچم تشریفات در جنس ها و ابعاد مختلف توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
هر شرکت و سازمانی چه کسب و کار کوچک چه کسب و کار و مجموعه های بزرگ نیازمند یک پرچم تشریفات جهت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود و برگذاری مراسم ها دارد. استفاده از این پرچم ها شمای کلی سازمان یا شرکت و وجه آن جذاب تر میکند. در بیشتر مراسم مهم برای نشان دادن رسمی بودن مراسم و آن مکان از پرچم های تشریفاتی استفاده میشوند. این پرچم های بزرگ به صورت ایستاده بر روی یک پایه قرار گرفته و در قسمت های مختلف آن مکانی که مراسم در آن برگذار میشود قرار میگیرند. مهمترین پرچم تشریفاتی ، برای کشور ما پرچم جمهوری اسلامی ایران میباشد که در تمامی مراسم ها از آن استفاده میکنند. پرچم تشریفاتی تولیدی بهارگیفت با ریشه دوزی مناسب در 12 رنگ مختلف به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با لوگو سازمان ها ، ارگان ها و نهاد های دولتی و حکومتی و شرکت ها و موسسات و خلاصه هر نوع کسب و کاری دوخته میشود. جنس پارچه این گونه پرچم ها ساتن آمریکایی و ساتن کره و لمینت میباشد که بسته به سلیقه شما دوخته شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد. از پرچم تشریفات اکثرا در اتاق مدیریت، سالن همایش ها و سمینار ها و کنفرانس ، لابی هتل ها و نمایشگاه ها استفاده میکنند.

 

پرچم تشریفات بهارگیفت
چاپ پرچم تشریفاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ پرچم این افتخار دارد که با ارائه بهترین طراح ها در زمینه تولید پرچم تشریفان و استفاده از پارچه های با کیفیت و با ریشه دوزی مناسب خدمات خود را به مشتریان عزیز عرضه مینمایند. طراحی پرچم تشریفات هم به صورت یک رو و هم دو رو در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

ویژگی های چاپ پرچم تشریفات :
چاپ پرچم به صورت یک رو و دو رو صورت میپذیرد.
جنس پرچم تشریفات از ساتن آمریکایی یا ساتن کره ای یا لمینت میباشد.
پایه پرچم تشریفات از نوع پنچه شیری یا پنچه خورشیدی بوده و جنس پایه پرچم هم چدن میباشد.
ریشه پرچم در 12 رنگ موجود میباشد.
ابعاد پرچم تشریفات 1.5 متر در 2 میباشد.
طول پایه پرچم متغیر هست حدودا دو متر است.
حال به این سوال پاسخ دهیم : چطور فرق پارچه ساتن اصل با ساتن تقلبی را تشخیص دهیم :
تفاوت پارچه ساتن اصل با نمونه های متفرقه و قلابی
در تصویر بالا دو نمونه پارچه ساتن  را مشاهده میکنید سمت راست پارچه ساتن اصل (پارچه ساتن تایوان) و سمت چپی نمونه از جنس های متفرقه میباشد با توجه به هر دو آن میتوان نتیجه های زیر را دریافت :

پارچه ساتن اصل دارای ویژگی های زیر میباشد :

بالاترین بازدهی هنگام چاپ پرچن را دارا میباشد

رنگ های واقعی بعد از چاپ حاصل میشود

دارای بافتی ریز و جنس بسیار لطیف بوده

دارای رنگ های سفیدتر در مقایسه با پارچه های دیگر

پارچه ساتن متفرقه دارای ویژگی های زیر میباشد :

دارای بافتی درشت و جنسی خشک میباشد

بازدهی ضعیف و بسیار کم هنگام چاپ در مقایسه با ساتن اصل

تغییر رنگ محسوس بعد از عملیات چاپ و افت کیفیت

رنگ آن طوسی بسیار کمرنگ مایل به سفید میباشد.


 مطالعه بیشتر : تاثیر پرچم در تبلیغات و رونق کسب و کار

انواع پرچم تشریفات :
شماره یک : پرچم تشریفات لمینت : پرچم تشریفات از نوع جنس لمینت به دلیل این که در پشت پرچم یک طلق محکم قرار داره بسیار خوش فرم دیده میشه و حالت شل بودن پرچم تشریفات ساتنی را ندارد.

شماره دو : پرچم تشریفات مخروطی : از پرچم تشریفات مخروطی بیشتر برای قرار دادن لوگو مورد استفاده قرار میگیرد.
شماره سه : پرچم تشریفات اختصاصی : این نوع پرچم با پس زمینه سفید همراه با لوگو سازمانی یا شرکت به طراحی و چاپ میرسد.
شماره چهار : پرچم تشریفات لیزری : این نوع پرچم، به دلیل ظاهر مدرنی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. این پرچم ها به صورت ایستاده طراحی میشوند و از جنس ساتن مرغوب میباشد که از لحاظ ظاهری شکل مخروطی دارند. چاپ در این پرچم ها به صورت یک رو انجام میشود و این نوع پرچم ها را هم میتوان بدون ریشه هم با ریشه سفارش دهید.
شماره پنج : پرچم تشریفات ایران : این نوع پرچم ها با پارچه های مختلفی قابل ارائه میباشد : پرچم تشریفات ایران با پارچه جیر بدون گلدوزی | پرچم تشریفات ایران ساتن آمریکایی | پرچم تشریفات ایران ساتن کره ای و پرچم تشریفات ساتن لیزری و مات و براق میباشد که بسته به سلیقه شما قابل انتخاب و خرید میباشد.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با استفاده از جدید ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین متریال، تولید کننده مرغوب ترین پرچم های تشریفاتی میباشد. مجموعه بهارگیفت به دلیل استفاده از پارچه های مرغوب، ماندگاری و طول عمر پرچم های تولیدی خود را تضمین میکند. در ضمن این پرچم ها به دلیل ماندگاری بالا و با دوام بودن رنگ های بکار برده شده در طراحی و چاپ بعد از هر بار شست و شو به هیچ وجه از بین نمیرود. اگر قصد دارید برای مجموعه خود پرچمی با لوگو اختصاصی خود یا پرچم هر کشور و ارگانی سفارش دهید و در این زمینه اطلاعات و تجربه کمی دارید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد از مشاوره کامل اقدام به ثبت سفارش دهید.


پرچم رومیزی | چاپ پرچم رومیزی توسط کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
 

 

تولید پرچم رومیزی با استفاده از بهترین متریال مصرفی با بهره گیری از بهترین تکنولوژی چاپ مستقیم بر روی پارچه با قیمت رقابتی در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با ما همراه باشید. پرچم رومیزی از وسایلی میباشد که در همه جا موجود میباشد. اغلب ادارات و شرکت ها و مجموعه های بزرگ بر روی میز مدیران، سالن های کنفرانس و سمینار ها و همایش ها مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه حتی مشاغل کوچک نیز برای ایجاد ظاهری رسمی در محل کسب و کار خود با قرار دادن پرچم رومیزی بر روی میز کارشان قرار میدهند. همچنین این پرچم بهترین هدیه تبلیغاتی از طرف شرکت ها و مجموعه ها به مشتریان و همکاران و نمایندگی هایشان میباشد. پرچم رومیزی در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه شده که هر یک از آن ها مبنایی برای انتخاب خریداران است.

پرچم تبلیغاتی
علاوه بر طراحی، کیفیت چاپ پرچم رومیزی اهمیت بسیاری دارد. مسلما رنگ هایی که در تولید پرچم بکار میرود اثر فوق العاده ای روی طرح نهایی داشته و این نکته را میتوان در انواع پرچم رومیزی به وضوح مشاهده کرد. کیفیت پارچه هم یکی از مهمترین موارد میباشد که بایستی در سفارش پرچم رومیزی به آن توجه کرد. این پرچم ها معمولا از پارچه های ساتن مات و براق و مخمل تهیه شده است و انتخاب کدام نوع آن به نظر مشتریان بستگی دارد. نکته دیگر پایه پرچم رومیزی هست که معمولا پایه پرچم با یک میله فلزی با پایه سنگی یا فلزی متصل شده که این هم نیز ، انتخاب این پایه بسته به نظر و سلیقه مشتریان گرامی است و بایستی در خرید پرچم رومیزی در نظر گرفته میشود. ارتفاع میله پرچم رومیزی معمولا 40 سانتی متر در نظر گرفته میشود و ابعاد پرچم نیز ( طول : 30 سانتی متر | عرض : 20 سانتی متر ) تهیه میشود.
پرچم رومیزی بهارگیفت
چاپ پرچم رومیزی لیزری
یکی از جدیدترین نوع پرچم های رومیزی که امروزه شدیدا مورد استقبال قرار گرفته، چاپ پرچم رومیزی لیزری بدون ریشه میباشد که اصطلاحا در بازار به این نوع پرچم رومیزی ، پرچم اسپرت میگویند و برای محیط های اسپرت و لوکس بسیار مناسبند. چاپ بر روی پرچم رومیزی لیزری به صورت فول رنگی و با رزولوشن بالا صورت میگیرد و امکان چاپ این پرچم نیز به صورت زمینه سفید و تمپلات هم میباشد و چون این پرچم از پارچه ساتن یک لایه تولید شده توصیه میشود از چاپ یک طرفه برای آن استفاده کرد.

 
چاپ انواع پرچم
مشخصات کلی پرچم رومیزی لیزری :
ابعاد آن 30*20 سانتی متر | رنگ ریشه : پرچم رومیزی لیزری بدون ریشه میباشد. | نوع چاپ : چاپ به صورت مستقیم و حرارتی ( سابلیمیشن ) میباشد. | امکان چاپ هم به صورت یک رو و دو رو میباشد. | پایه ای که برای این نوع پرچم زده میشود پایه استیل یا پایه سنگی بوده | قابل شست و شو میباشد و با مواد شوینده تغییر رنگ نمیدهد.

چاپ پرچم لیزری ( مدل پرچم T شکل) :
از دیگر نوع های پرچم لیزری ، پرچم هایی به شکل T انگلیسی میباشند که اصطلاحا به آن پرچم T میگویند. جنس این نوع پرچم ها ساتن بوده و بسته به سلیقه شما میتوانید ساتن براق یا ساتن مات در سه سایز بزرگ و کوچک و متوسط سفارش دهید. پرچم T جزء جدید ترین نوع پرچم ها میباشد که از این شیوه پرچم ها میتوانید برای چاپ دو لوگو سازمانی یا یک لوگو سازمانی خود و پرچم ایران استفاده کنید. یا بعضی از سازمان ها هم لوگوی فارسی و هم لوگوی انگلیسی دارند که این مدل پرچم ها برای آنها بسیار مفید هست زیرا هر دو لوگو به یک نسبت دید کافی دارد. پایه این نوع پرچم ها استیل بوده و دو پرچم به صورت همزمان بر روی این پایه نصب میشوند

 


قیمت پرچم تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت پرچم تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس پارچه ای که استفاده میکنید، طرح و لوگویی که جهت چاپ روی پرچم انتخاب میشود و همچنین ریشه دوزی و سایر عواملی که در تولید پرچم دخیل هستند تاثیر گذارند.


پرچم اهتزاز | چاپ پرچم اهتزاز در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
پرچم اهتزاز با ماندگاری طولانی مدت و نصب روی ساختمان ها و تمامی اماکن و پل ها
پرچم اهتزاز در ابعاد مختلف به صورت افقی و عمودی تولید میشود و جهت نصب روی میله ها و پایه های بلند در فضای بیرونی آماده میشود. جنس این پرچم ها از ساتن یا ژرسه میباشد. پارچه ساتن به دلیل براق بودن دارای زیبایی خاصی میباشد و بخاطر بادگیر بودن آن ، هنگام تکان خوردن تلالو خاصی دارد. چاپی که در پرچم های اهتزاز بکاربرده میشود اصولا اسیدی میباشد و گاهی اوقات چاپ سیلک نیز زده میشود. حال سوال اینجاست که فرق بین چاپ اسیدی با چاپ سیلک چیست ؟ پرچم های اهتزاز که با چاپ اسیدی تولید میشوند قابل شست و شو هستند اما چاپ سیلک همچین ویژگی را ندارند. و چاپ اسیدی به صورت دو طرف قابل استفاده است.

چاپ پرچم اهتزاز

تولید و چاپ پرچم اهتزاز در تنوع های مختلف در قالب های پرچم اهتزاز مذهبی، پرچم اهتزاز رنگی ، پرچم اهتزاز ورزشی ، پرچم اهتزاز تبلیغاتی ، پرچم اهتزاز شرکت ها و سازمان ها و ارگان های حکومتی و … به صورت افقی و عمودی تولید میگردد. ابعاد مختلف پرچم های اهتزاز افقی عبارتند از : 70 در 120 | 90 در 150 | 120 در 210 | 140 در 240 | ابعاد پرچم های اهتزاز عمودی نیز 1 در 2 متر | 1 در 3 متر | 1 در 5 متر میباشد. اگر به دنبال مجموعه ای جهت ساخت پرچم اهتزاز به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی هستید مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت لوگو شما را در قالب انواع پرچم های اهتزاز شامل پرچم اهتزاز شرکتی و پرچم اهتزاز ورزشی و …  مطابق با نیاز شما در استانداردهای لازم در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با کیفیت بسیار مطلوب تولید میکند.


پرچم ریسه ای | چاپ پرچم ریسه ای در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
 

تولید و چاپ ریسه پرچم | پرچم ریسه ای رنگی | پرچم ریسه ای تبلیغاتی | ریسه پرچم مذهبی و مناسبتی در طرح های مختلف برای آذین بندی اماکن عمومی و خصوصی انجام میگیرد پرچم ریسه ای در اشکال هلالی، مثلثی و مستطیلی بر روی پارچه های مختلفی نظیر ساتن و ژرسه تولید میشود.  استفاده از هر نوع پرچمی در مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی | در نمایشگاه ها و بسیاری موارد دیگر مرسوم میباشد. در بسیاری از موارد پرچم های ریسه ای به صورت رنگ بندی و الوان بدون چاپ لوگو جهت آذین بندی خیابان ها و اماکن عمومی و فروشگاه ها و شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار میگیرند. با این حال چاپ بر روی انواع ریسه پرچم به صورت کاملا اختصاصی و در هر تیراژی در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت امکان پذیر میباشد.

 
تولید پرچم ریسه ای برای مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در کارگاه چاپ پرچم بهارگیفت

 

تصویر پرچم دوخته شده :
پرچم ریسه ای قوه قضاییه بهارگیفت
 


پرچم ملل | چاپ پرچم ملل بهارگیفت
پرچم هر کشوری نمایانگر و نشان دهنده فرهنگ و تمدن و تاریخ و جغرافیا و به طور کلی ملت و مردم آن سرزمین است. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت یکی از بهترین مراکز تولید پرچم در تهران میباشد. این مرکز با بکارگیری از بهترین پارچه ها و با کیفیت ترین جنس ها و ظرافت عالی در دوخت تولید پرچم ملل فعالیت میکند.

 

انواع پرچم ملل تولیدی در کارگاه های تخصصی تولید پرچم بهارگیفت
 

پرچم رومیزی ملل ریشه دار | پرچم ملل اهتزاز | پرچم رومیزی ملل بدون ریشه | پرچم تشریفات ملل بدون ریشه | پرچم رومیزی ملل تی 

پرچم تشریفات ملل ریشه دار | پرچم تشریفات ملل لمینت | پرچم ملل دستی | پرچم ملل بزرگ اهتزاز

 

پرچم ملل رومیزی : جنس پارچه پرچم رومیزی ملل بسیار مرغوب و درجه 1 بوده و چاپ روی این پرچم ، چاپ دیجیتال میباشد. غالبا جنس این پرچم ها ساتن آمریکایی یا مخمل میباشد. پرچم رومیزی ملل برای مهمان های خارجی استفاده میشود و طرح های پرچم کشورهای مختلف روی آن چاپ میشود. این پرچم ها ریشه دولایه دارند و پرچم دارای پشت روی دولایه بین دو عدد ریشه قرار میگیرد و ریشه هم از پشت پارچه و هم روی پارچه دوخته میشود.

پرچم ملل تشریفات و پرچم ملل رومیزی و پرچم های ملل اهتزاز در هر سایز و جنس قابل اجرا است. پرچم ملل تشریفات در سایزهای استاندارد به صورت ریشه دار و بدون ریشه و در جنس های ساتن و لمینت قابل ارائه میباشد. تولید انواع پرچم ملل و تحویل آن به مشتریان گرامی بهارگیفتی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت میگیرد.

 

 

مشخصات کلی پرچم ملل تشریفات :

ابعاد : 90×150

جنس : ساتن مات | ساتن براق | جیر

ریشه : ریشه دار و بدون ریشه

چاپ : دیجیتال و سیلک

مدل : ساده | مخروطی دو رو | لمینت

 

مشخصات کلی پرچم ملل اهتزاز :
ابعاد : متنوع

جنس : ژرسه | پلی استر | ساتن

ریشه : بدون ریشه

چاپ : دیجیتال و سیلک

 

مشخصات کلی پرچم ملل رومیزی :
ابعاد : 20×30

جنس : ساتن مات | ساتن براق | جیر

ریشه : با ریشه و بدون ریشه

چاپ : دیجیتال و سیلک


پرچم ساحلی | چاپ پرچم ساحلی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
طراحی و چاپ و تولید پرچم ساحلی مدل بادبانی و قطره ای به صورت چاپ دیجیتال در بهارگیفت
استفاده از این نوع پرچم از جمله راه های تبلیغاتی نوین و مدرن جهت تبلیغات در اماکن عمومی و محیط های باز و فستیوال ها و نمایشگاه ها و پیست ها و جاده ها و هایپر مارکت ها و … میباشد. برپا کردن پرچم ساحلی آسان بوده و باعث جذب مخاطب میشود. سه مدل میله در بسته بندی پرچم ساحلی وجود دارد که همگی از نظر قابلیت انعطاف و کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی به هم متصل میشوند و نصب پرچم را راحت تر میکند. اهتزاز پرچم ساحلی ، نمایشی یادماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ کسب و کار یا محصول و یا لوگو و پیام شما فراهم می آورد.

پرچم ساحلی مدل بادبانی
طراحی | چاپ | فروش پرچم ساحلی بادبانی برای تبلیغ لوگو یا برند شما می تواند بهترین انتخاب برای تبلیغات شما باشد.
 

پرچم های ساحلی بخاطر داشتن ظاهری زیبا باعث جلب توجه و زیبایی خاصی در محیط های کسب و کار شما دارد. این ظاهر زیبا با طراحی گرافیکی خاص و اختصاصی مربوط به طرح پرچم تبدیل به ظاهری مناسب در محیط ها تبدیل میگردد به نحوی که شما احتیاجی به تبلیغات دیگر ندارید. با خرید پرچم ساحلی این امکان برای شما فراهم میشود که بدون ایجاد ظاهری نامنظم ، محیطی جذاب و مدرن داشته باشید و نظر مشتریان خود را متوجه کسب و کارتان نمایید.

 روند تولید انواع پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی از الیاف پارچه مخصوص تولید میشود. عمر این پرچم ها بسته به نحوه استفاده شما و قرار ندادن در محیط های خاص آب و هوایی میباشد. تولید پرچم ساحلی حدود سه روز زمان میبرد.نکته قابل توجه در تولید پرچم ساحلی مورد استفاده قرار میگیرد این است که این پرچم ها در تعداد های زوج یعنی دوتایی بفروش میرسد و اعداد فرد در فروش پرچم های ساحلی امکان پذیر نمیباشد. کارشناسان ما در این خصوص توضیحات تکمیلی را خدمت شما ارائه میدهند تا از دلایل این امر آگاهی کامل پیدا کنید… با ما همراه باشید.

فروش انواع پرچم ساحلی با ارتفاع حدود سه متر و از قسمت ابتدایی پارچه پرچم تا قسمت انتهایی پارچه میباشد. این فاصه با اضافه شدن پایه پرچم بیشتر میشود و ارتفاع مناسب پرچم ساحلی ، آن را به یکی از پرچم های پر طرفدار تبدیل کرده است. فروش پرچم ساحلی به همراه پایه پرچم آن خواهد بود ک قیمت آن مجزا از پرچم ساحلی محاسبه میشود.

 

طرح های پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی در چندین نمونه متفاوت از هم تولید میشوند. میتوان از انواع آن ها به پرچم های ساحلی : قطره ای | بادبانی | شمشیری و مستطیلی اشاره کرد. پرچم های ساحلی با طرح های مختلف دارای قیمت های متفاوتی میباشد. تنوع های طرح پرچم های ساحلی باعث انتخابی بهتر و زیباتر مورد استفاده میباشد. پارچه ی پرچم ساحلی به گونه ای انتخاب و تولید میشود که در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم باشد. این نوع پارچه دارای حفره های ریزی است که بادهایی ک به پرچم ساحلی برخورد میکند را از خود عبور دهد. این مزیت پرچم ساحلی باعث میشود که پرچم در برابر بادهایی که با سرعت میوزند واژگون نشوند.

پایه پرچم ساحلی از آلومینیوم و صفحه آهنی تولید میشوند. این نوع پایه ها بایستی با توجه به محیط های مورد استفاده پرچم ساحلی طراحی و تولید شود.پایه پرچم ساحلی بر طبق وزن تولید شده آن قیمت گذاری میشود. کفی پرچم ساحلی نیز با داشتن وزن مناسب ، پرچم را در برابر هر گونه فشار حفظ مینماید.


پرچم دستی | چاپ پرچم دستی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
پرچم دستی بهارگیفت
ما غالبا در رسانه ها و اخبار ها و محیط های پیرامون پرچم های کوچکی بر دست عموم افراد میبینیم که در حال تکان دادن این پرچم ها هستند. این پرچم های کوچک اغلب  پرچم پرچم های کشور ها میباشند. پرچم دستی در هنگام برگذاری مناسبت های ملی، نمایشگاه ها، همایش ها کاربرد دارد. مردم غالبا در خیابان ها جهت انواع راهپیمایی ها و مناسبت های ملی و مذهبی تجمع کرده و این پرچم ها را در دست خود تکان میدهند.

انواع پرچم های دستی تولیدی شرکت هدایای تبلغاتی بهارگیفت

پرچم دستی کشور ها
پرچم دستی کشور ها روی پارچه ژرسه به ابعاد 30*20 یا 40*30 بنا به خواسته میشتری تولید میشود چاپ این نوع پرچم ها به صورت دیجیتال و با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام میشود و به همراه نی پلاستیکی و نی شده تحویل مشتریان گرامی قرار میگیرد. طول نی های پلاستیکی با توجه به اندازه پرچم متغیر هست و برای پرچم ابعاد 30*20  طول نی 35 سانتی متر و برای پرچم ابعاد 40*30 طول نی 45 سانتی متر میباشد. شما میتوانید پرچم دستی کشور های مورد نظر خود را در هر تیراژ و ابعاد و کیفیت عالی در مجموعه ما سفارش دهید… با ما همراه باشید.

 

پرچم دستی ایران
در مناسبت های ملی | به استقبال رفتن از مقامات رسمی کشور | مراسم های داخل مدرسه و مراسم های باشکوه استفاده از پرچم های دستی ایران از دیرباز متداول بوده و ابعاد این پرچم ها 40*30 میباشد و در تیراژ بالا تولید میشود. چاپ این پرچن به صورت دستی و در دو رو صورت میگیرد. پرچم دستی ایران به همراه یک نی پلاستیکی که طول آن حدودا 45 سانتی متر به صورت بدون نگین یا نگین دار عرضه میشود.

 

پرچم دستی مناسبتی

پرچم دستی مناسبتی یا پرچم دستی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف مذهبی یا ملی مورد استفاده قرار میگیرد. پرچم دستی تبلیغاتی روی انواع پارچه ساتن یا ژرسه در ابعاد 30*20 سانتی متر یا 40*30 سانتی متر مطابق خواسته مشتری تولید میشود . طول نی های پلاستیکی با توجه به اندازه پرچم متغیر هست و برای پرچم ابعاد 30*20  طول نی 35 سانتی متر و برای پرچم ابعاد 40*30 طول نی 45 سانتی متر میباشد. چنانچه قصد دارید پرچم دستی با لوگو و برند شرکت خود یا ترکیبی از لوگو و مناسبت های مختلف سفارش دهید کافیست لوگو خود را بما ارسال نموده و مابقی کار را به ما بسپارید.

 


پرچم لمینت | چاپ پرچم لمینت در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
این نوع از پرچم ها متشکل از ساتن های سبک و سنگین میباشد و پشت این پرچم ها لمینت تعبیه میشود. امکان چاپ تمام رنگی بر روی این پرچم ها وجود دارد. این نوع پرچم ها هم با ریشه هم بدون ریشه مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان پرچم های مدرن و بروز تشریفات میباشد. پرچم های پشت لمینت به گونه ای طراحی شده اند که خودشان قوس لازم را دارند و حالت شل بودن و افتادگی پرچم های تشریفات را ندارند و زیبایی چشم نوازی را دارند. تنها ضعف این نوع پرچم این است که چاپ آن به صورت یک رو بوده و حتما بایستی به صورت یک رو چاپ شود. پرچم های پشت لمینت بر روی انواع پایه ها قابل نصب میباشد.

پرچم تشریفات لمینت بهارگیفت
 

پرچم رومیزی چاپ به صورت دیجیتال لمینت ، با حالت ایستایی شکیل و زیبا ، تبدیل به محصولی جذاب و چشم نواز از سری  محصولات مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به شمار میرود.


پرچم مذهبی | تولید پرچم های مذهبی در کارگاه های چاپ پرچم بهارگیفت
هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع ملزومات هیئت و انواع پرچم و ریسه و شال و کتیبه مذهبی و مناسبتی با چاپ اختصاصی و در بهترین کیفیت و متریال مصرفی با نازل ترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان محترم قرار می دهد.

در ابتدا بایستی بگوییم که میهن عزیز ما ایران، کشوری مذهبی است و همین جمله هم کافی است تا برای شما عنوان کنیم ” چاپ و تولید پرچم مذهبی ” در ایران جزو الزامات هست و فروش انواع پرچم های مذهبی از نوع ضروریات، ما در جامعه ای دینی زندگی میکنیم و به اصول دینی پایبندیم و به مقدسات دینی احترام میگذاریم. در چنین جامعه ای خرید و فروش و چاپ انواع پرچم مذهبی غیر قابل انکار است و کشور ایران با مراسم های مهم پیوند ناگسستنی دارد و سوگواری ها را عزاداری و اعیاد را جشن میگیریم. یکی از الزامات برگذاری چنین مراسمی، بدون شک پرچم مذهبی است. در نهایت میتوان گفت که فروش پرچم مذهبی در کشوری که پایند اصول دینی و اسلام و جامعه دینی خطاب میشود یک نیاز نیست بلکه یک ضرورت است.

این پرچم ها کاربرد بسیاری در میان مراسمات مذهبی  دارد. همانطور که گفته شد جامعه ما جامعه دینی است و تمام مناسبت های مذهبی ( اعیاد و عزاداری ها ) به نحو احسنت از قدیم الایام توسط هم میهنان عزیزمان برگذار میشود، به همین علت کشور ما هم اکنون نیاز به مشارکت پایدار جهت فرهنگ سازی برای برگذاری هر چه باشکوه تر مناسبت های ویژه چه از نوع مذهبی ، چه از نوع ملی میباشد. فرآیندی که حتما و اکیدا برای شکل گیری آن نیازمند زمان و وقت مشخصی میباشد.

 

پرچم مذهبی بهارگیفت
پرچم های سیاه نامی آشنا در منابع روایی شیعه و سنی و حقیقتی مسلم در تحولات عصر ظهور است نشانه ای که به شدت مورد توجه دوست و دشمن قرار دارد تا جایی که امروزه شاهد برافراشته شدن این پرچم ها در میان گروههای به اصطلاح جهادی القاعده و تروریستهای سوریه با دیدگاه آخرالزمانی هستیم ، در حالی که اهل مطالعه در انتظار اهتزار پرچم های سیاه در میان انقلاب مشرق زمین و سپاه سیدخراسانی می باشند ، از سویی دیگر برخی روایات شریف از برافراشته شدن پرچمی اسرارآمیز در ابتدای حرکت سیدخراسانی خبر می دهند که رعب و وحشت یک ماه پیشاپیش آن حرکت می کند ، توصیف عجیبی که برای پرچم نهضت امام عصر در هنگام قیام نیز به چشم می خورد.

پرچم مذهبی از جمله پرچم های تبلیغاتی تولیدی شرکت بهارگیفت بوده که با چاپ اسیدی انجام میشود و قابل شست و شو دارد. لازم به ذکر میباشد که کیفیت مخصوصی ک پارچه و چاپ آن دارد نظر بسیاری رو به خود جلب کرده است. این نوع از پرچم ها اغلب در ایام محرم و مراسم سوگواری امام حسین (ع) بکار برده میشود. جنس این مدل پرچم ها ساتن بوده و به صورت افقی و عمودی ساخته میشود.

چاپ پرچم مذهبی
فرآیند چاپ و تولید انواع پرچم مذهبی در تنوعی گسترده و در قالب انواع پرچم های رومیزی مذهبی ، پرچم تشریفات مذهبی ، پرچم اهتزاز مذهبی ، انواع کتیبه و پلاکارد های مذهبی به صورت عمودی و افقی و در ابعادهای مختلف تولید میشود. چاپ پرچم های مذهبی با توجه به طرح ها و ابعاد و جنس پرچم و نوع دوخت و با توجه به تیراژ تان فرآیند تولید و چاپ به صورت دستی و دیجیتال صورت میگیرد. پرچم های مذهبی غالبا در تیراژ بالا و از پیش تولید شده میباشند که در مناسبت های مختلف برای پایین تر شدن هزینه ساخت پرچم و سرعت در زمان تولید و فروش به صورت انبوه تولید میشوند گرچه افرادی هستند که خواهان پرچم مذهبی با طرح اختصاصی و یا برند خود میباشند. مجموعه بهارگیفت خواسته شما را به بهترین نحو محقق میسازد و انواع پرچم مذهبی را مطابق با سلیقه و ایده های شما با کیفیتی بسیار عالی در کوتاه ترین زمان ممکن تولید میکند… با ما همراه باشید.

با نزدیک شدن ماه محرم، شهر حال و هوای خاصی پیدا میکند و هم سطح شهر هم هم میهنان جامه مشکی بر تن میکند و همه سیاه پوش میشوند. پرچم های ویژه ماه محرم همراه با بیرق ها و انواع ریسه های عزاداری و کتیبه ها سطح شهر را فرامیگیرند و دل ها را آماده به عزاداری سید الشهدا و سالار شهیدان میکند. به قول شاعر که میفرمود : ” سلام بر پرچم و علم…سلام بر شعر محتشم…سلام بر محرم “

 

منبع : بهارگیفت


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۶:۴۲ توسط:alirezaroshani موضوع: نظرات (0)