alireza alireza .

alireza

دستگیره در

 

دستگیره در
دستگیره در امروزه درب های جدید و مدرنی وجود دارد که از تکنولوژی های روز دنیا برای جلوگیری از سرقت در آن ها استفاده شده است. قطعاً داشتن دستگیره درب با کیفیت بالا و کارایی خوب می تواند در عملکرد بهتر این درب ها نیز تأثیر داشته باشد. به نوعی مدل ها و انواع این دستگیره ها هرکدام کارایی متفاوتی دارند و نصب آن ها نیز متفاوت است.

 

دستگیره در
[caption id="attachment_6920" align="alignnone" width="300"]  دستگیره در.jpg11[/caption]

انواع این مدل ها شامل دستگیره در پلاک، دستگیره در روزتی(دوتیکه)، دستگیره در مچی، دستگیره در سالمندی مخصوص سروی بهداشتی هستند.

دستگیره های درب هرکدام کاربرد های متفاوتی
با ساختار های متفاوت ساخته و عرضه می شود که هر کدام از آنها با توجه به نیاز و کاربرد مشتری یعنی ایمنی، زیبایی و یا دوام آن ها خریداری می شوند که بجز انواع درب ها مانند، دستگیره کابینت یا کشو که انواع مختلفی از کلاسیک تامدرن و بسته به کارایی آن برای کمد کودک تعبیه و طراحی شده است از همین ویژگی ها نیز برخوردار هستند.

بهترین برند های دستگیره در
در فروشگاه شهر یراق انواع متنوعی از مدل های دستگیره در را که هر کدام آن ها تولید برند های مختلفی هستند را در راهنمای خرید انواع دستگیره در معرفی کرد که از جلمه آن ها در فروشگاه شهر یراق برند می باشند:

[caption id="attachment_6921" align="alignnone" width="300"]  دستگیره در ب22[/caption]

لیست قیمت دستگیره در
با توجه به برند سازنده و تولید کننده، دستگیره در ارزان قیمت یا گران قیمت محصولات در انواع مختلف آن دربازار وجود دارد که بنا به کیفیت و زیبایی از جمله دوام دستگیره ها، قیمت متنوعی دراند که کیفیت و کارایی محصول را متفاوت می کند، برای آشنایی هر چه بیشتر با لیست قیمت های دستگیره در برای خرید، نوع محصول مورد نظر خود را در صفحه شهر یراق رصد کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید دستگیره درب
[caption id="attachment_6922" align="alignnone" width="300"]  خرید دستگیره درب.jpg33[/caption]

جنس دستگیرها معمولا از زاماک، آهن یا آلومنیوم می باشد و روکش آن به روش الکترولیز آبکاری می شود و در رنگ های طلایی، کروم، زیتونی ، کافه ای و سایر رنگ های دیگر موجود می باشد که در طول زمان و استفاده همان شفافیت و رنگ اولیه خود را حفظ می کند معمولا وزن دستگیره یکی از فاکتور های مهم در انتخاب است که هرچه سنگینتر باشد احتمال استفاده از آلیاژ مناسب در آن زیاد است

در انتخاب دستگیرها به طرح و رنگ آن نیز باید دقت کرد
که هم با رنگ درب و هم دکوراسیون داخلی و حتی سایر لوازم دکوراسیون نیز هماهنگ باشد. پس انتخاب دستگیره مناسب برای در هم از بابت کیفیت و هم از بابت زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که بازار یراق سبحانی آماده ارایه بهترین محصولات در این زمینه به هموطنان عزیز می باشد.

دستگیرها از لحاظ ظاهری به دو نوع دستگیره پلاک یا یک دستگیره ورودی
دستگیره درب چوبی ورودی ساختمان با سایر دستگیره‌هایی که برای درب‌های قسمت داخلی انتخاب می‌شوند متفاوت است. بیشتر دستگیره‌هایی که برای ورودی ساختمان استفاده می‌شوند از جنس دستگیره پلاک هستند و برای آن‌ها قفل ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

تولیدکنندگان دستگیره
امروزه تولیدکنندگان دستگیره درب ورودی از مدل‌های قدیمی پیروی نمی‌کنند و بر روی دستگیره درب می‌توانید طراحی‌های خاص و ویژه‌ای را مشاهده کنید که سبب زیباتر نشان دادن درب ورودی می‌شوند.

تولیدکنندگان دستگیره
انواع دستگیره درب چوبی ورودی در دو رنگ طلایی و نقره‌ای ارائه می‌شوند و با توجه به نوع رنگ بندی درب می‌توانید دستگیره دلخواهتان را انتخاب و جهت باز و بسته کردن درب ورودی و زینت بخشیدن به آن استفاده کنید.

توجه به این نکته ضروری به نظر می‌رسد
که دستگیره‌ای که در قسمت درب ورودی ساختمان قرار می­گیرد، مشخص کننده حریم امن خانه شما است؛ بنابراین دستگیره باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و در اثر وارد شدن کوچک‌ترین ضربه نشکند و ترک بر ندارد.

استفاده مداوم از دستگیره درب چوبی
همچنین با توجه به استفاده مداوم از دستگیره درب چوبی ورودی، دستگیره باید به بهترین نحو آبکاری شده باشد تا رنگ دستگیره در طول مدت زمان استفاده تغیر نکند و دستگیره از درخشش و زیبایی خاصی هنگام استفاده برخوردار باشد.

دستگیره درب سرویس‌های بهداشتی
دستگیره درب چوبی سرویس‌های بهداشتی باید از بین دستگیره‌های دوتکه یا رزت انتخاب شود؛ زیرا این دستگیره‌ها تنها از یک سمت باز و بسته می‌شوند و جمع و جور بودن آن‌ها سبب می‌شود که درب از نمای بیرونی دارای ظاهری یک دست و مناسب باشد.

در صورتی که دستگیره از سمت داخل قفل شده باشد
امکان باز کردن آن به وسیله پیچ گوشتی وجود دارد و نگرانی از بابت قفل شدن درب هنگام استفاده کودکان از سرویس بهداشتی نخواهید داشت.

دستگیره اتاق خوابها
دستگیره درب چوبی اتاق خواب‌ها نیز در زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی تأثیرگذاری زیادی دارد؛ زیرا درب اتاق خواب‌ها اغلب بسته است و تنهای نمای ظاهری درب و نوع دستگیره‌ای که بر روی آن قرار گرفته است جلب توجه می‌کند.

هنگام انتخاب دستگیره درب اتاق خواب‌ها
باید تمام سلیقه‌ای که دارید را به خرج بدهید و دستگیره‌ای را انتخاب کنید که خاص، منحصر به فرد و بسیار جذاب باشد. تا جلوه دکوراسیون داخلی زیباتر به نظر برسد و مهمانان بتوانند با مشاهده دستگیره به میزان سلیقه و اهمیت شما به طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت پی ببرند.

دستگیره کابینتی
دستگیره کابینتی نیز نمونه‌ای از دستگیره درب چوبی محسوب می‌شود؛ زیرا کابینت‌های مدرن و امروزی با استفاده از MDF طراحی می‌شوند و دستگیره‌ای که بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد باید با طراحی کابینت‌ها سازگار باشد.

دستگیره‌ها
در طول روز بارها و بارها جهت باز و بسته کردن درب کابینت‌ها استفاده می‌شوند؛ بنابراین هنگام انتخاب دستگیره کابینتی علاوه بر زیبایی خیره کننده و جذابیت آن باید به کیفیت دستگیره نیز توجه داشته باشید؛ زیرا استفاده از دستگیره‌های نامناسب سبب می‌شود که دستگیره در طول مدت زمان استفاده ترک برداشته و بشکند و دیگر قابل استفاده نباشد.

هماهنگی قفل و دستگیره
دستگیره درب چوبی باید با قفلی که برای آن در نظر گرفته شده است از هماهنگی کافی برخوردار باشد؛ زیرا بیرون زدگی یا تورفتگی قفل و ناهماهنگ بودن آن با دستگیره سبب زشت جلوه دادن نمای بیرونی درب می‌شود و افراد گوناگون با دیدن آن تصور می‌کنند که شما جهت صرفه جویی در هزینه از دستگیره و قفل ناهماهنگ استفاده کرده‌اید.

ناهماهنگ بودن دستگیره و قفل
باز و بسته کردن درب را سخت‌تر می‌کند و ممکن است دستگیره یا کلید هنگام باز و بسته کردن درب به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد بشکنند.

دستگیره و یراق آلات
با توجه به این که شرکت‌های زیادی در زمینه ارائه دستگیره و یراق آلات فعالیت می‌کنند؛ اما کیفیت محصولاتی که توسط آن‌ها ارائه می‌شود کاملاً متفاوت است.به عنوان مثال یک شرکت ممکن است جهت طراحی دستگیره درب چوبی از مدل‌های قدیمی و سنتی استفاده کند در صورتی که شرکت رقیب مدل‌های نوین و مدرن را جایگزین این نمونه از دستگیره‌ها کرده است.ب

بنابراین
هنگام انتخاب دستگیره درب چوبی مناسب باید به دکوراسیون داخلی منزلتان و نوع طراحی درب توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید یک دستگیره زیبا و باکیفیت را جهت استفاده تهیه کنید.که و دستگیره روزت یا دوتکه شناخته می شوند.نند که خرید مناسب تری را تجربه کنید.دستگیره درب اتاق خواباگر به بازار فروش این محصولات مراجعه کنید با تنوعی از رنگ، طرح و مدل دستگیره مواجهه خواهید شد. اصولاً دستگیره ای که برای درب اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد قابل نصب بر روی تمام درب های منزل است.

سوئیچی و کلیدی
این دستگیره ها در دو نوع سوئیچی و کلیدی به بازار عرضه می شوند و طرح های بی نظیر آنها دامنه انتخاب را وسیع نموده و با توجه به طرح و رنگ درب می توان دستگیره هماهنگ با آن را تهیه نمود.
دستگیره درب حمام و سرویس بهداشتی

دستگیره های حمام و سرویس بهداشتی
به گونه ای ساخته می شوند که از داخل توسط اهرم باز و بسته می شوند اما امکان قفل نمودن آنها از بیرون وجود ندارد. این قابلیت این امکان را برای صاحب خانه فراهم می کند که در صورت لزوم بتواند درب این مکان ها را از بیرون باز نماید.

دستگیره در روزت
این نوع دستگیره دو تکه است و با سایر دستگیره های رایج از نظر شکل ظاهری تفاوت دارد. دستگیره و جا سوئیچی این دستگیره ها به صورت جدا نصب می‌شوند.آنها قابل استفاده بر روی تمام درب های موجود در منزل هستند و به راحتی می توان دستگیره درب ها را به صورت هماهنگ و یکپارچه از نوع روزت انتخاب نمود.دستگیره روزت برای افرادی که طراحی داخلی و چیدمان منزل آنها لوکس و شیک است گزینه ای ایده آل به شمار می آید.

دستگیره درب ورودی
سیستم این نوع دستگیره بدین صورت است که برای حفظ امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان، امکان باز کردن درب از بیرون وجود ندارد و تنها می توان درب را از سمت داخل باز نمود.

در خرید دستگیره درب ورودی
باید به باز شدن درب از چپ یا راست دقت نمود.
دستگیره ای که برای درب خارجی ساختمان نصب می شود باید از ایمنی و استحکام بالا برخوردار باشد.
از این رو دستگیره مقاوم در برابر شکستگی و ضربه مناسب ترین دستگیره برای این درب ها است.
دستگیره هایی که از جنس شیشه و یا سرامیک ساخته می شوند برای درب ورودی ساختمان توصیه نمی شوند.

انواع دستگیره در
امروزه درب های جدید و مدرنی وجود دارد که از تکنولوژی های روز دنیا برای جلوگیری از سرقت در آن ها استفاده شده است. قطعاً داشتن دستگیره درب با کیفیت بالا و کارایی خوب می تواند در عملکرد بهتر این درب ها نیز تأثیر داشته باشد. به نوعی مدل ها و انواع این دستگیره ها هرکدام کارایی متفاوتی دارند و نصب آن ها نیز متفاوت است.

مدل های متنوع دستگیره در
انواع این مدل ها شامل دستگیره در پلاک، دستگیره در روزتی(دوتیکه)، دستگیره در مچی، دستگیره در سالمندی مخصوص سروی بهداشتی هستند.

دستگیره های درب هرکدام کاربرد های متفاوتی با ساختار های متفاوت
ساخته و عرضه می شود که هر کدام از آنها با توجه به نیاز و کاربرد مشتری یعنی ایمنی، زیبایی و یا دوام آن ها خریداری می شوند که بجز انواع درب ها مانند، دستگیره کابینت یا کشو که انواع مختلفی از کلاسیک تامدرن و بسته به کارایی آن برای کمد کودک تعبیه و طراحی شده است از همین ویژگی ها نیز برخوردار هستند.

بهترین برند های دستگیره در
در فروشگاه شهر یراق انواع متنوعی از مدل های دستگیره در را که هر کدام آن ها تولید برند های مختلفی هستند را در راهنمای خرید انواع دستگیره در معرفی کرد که از جلمه آن ها در فروشگاه شهر یراق برند های زیر می باشند:

برند دستگیره ایران
برند فارا صنعت
برند کلون
برند تیک (TIK)
برند ام اچ اچ (M.HH)
برند رگال (REGAL)

لیست قیمت دستگیره در
با توجه به برند سازنده و تولید کننده، دستگیره در ارزان قیمت یا گران قیمت محصولات در انواع مختلف آن دربازار وجود دارد که بنا به کیفیت و زیبایی از جمله دوام دستگیره ها، قیمت متنوعی دراند که کیفیت و کارایی محصول را متفاوت می کند، برای آشنایی هر چه بیشتر با لیست قیمت های دستگیره در برای خرید، نوع محصول مورد نظر خود را در صفحه شهر یراق رصد کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید دستگیره در
تا اینجا با آشنایی نسبت به انواع مختلف دستگیره های درب که در توضیحات به شما معرفی شد، برای خرید اینترنتی از صفحه شهر یراق می توانید انواع مختلف محصولات و لیست قیمت آن ها را بررسی کنید و در صورت ابهام یا هرگونه سوال در خرید اینترنتی دستگیره در با مشاورین شهر یراق تماس بگیرین که شما را در انتخاب انواع مدل ها و نصب آن ها راهنمایی کنند که خرید مناسب تری را تجربه دستگیره درب از جمله وسایلی است که بدون آنکه متوجه شویم در روز بارها از آن استفاده می کنیم.

زیبایی
از این رو انتخاب آن هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. این وسیله برخلاف اندازه کوچک خود، بسیار کاربردی بوده و در دکوراسیون داخلی به چشم می آید.دستگیره از مواد مختلفی ساخته می شود و از نظر مدل بسیار متنوع است. این گستردگی تنوع دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته و آنها می توانند طبق سلیقه شخصی خود  خریداری نمایند.

جنس دستگیره
دستگیره ها از جنس برنج، کروم، نیکل ساتن، نقره، استیل و آلیاژهای آهن ساخته می شوند که برای درب های ساختمان باید یک جنس و یک طرح را انتخاب نمائید. در حال حاضر دستگیره ها صرفاً از فلزات ساخته نمی شوند و مدل های متنوع شیشه ای نیز وارد بازار شده اند.

مواد اولیه
هنگام انتخاب دستگیره درب علاوه بر شکل ظاهری باید به مواد اولیه در ساخت آن نیز دقت نمود. نکته ای که در خرید این ابزار باید مورد توجه قرار گیرد این است که دستگیره تمام درب ها باید از نظر جنس همانند باشند.

در نگاه اول
دستگیره یک عضو کاربردی در درب به نظر می آید اما با توجه به جزئیات متوجه می شویم نقش این وسیله در طراحی داخلی بسیار پر رنگ است و کمی کج سلیقگی می تواند زیبایی درب و دکوراسیون خانه را در هم بشکند.

دستگیره توپی
این نوع دستگیره ها قدمت زیادی دارند و برای خانه های قدیمی گزینه مناسبی محسوب می شوند. امروزه دستگیره های توپی را با شیوه ها و سبک های جدید، مدرن و زیبا می کنند تا برای خانه هایی به سبک مدرن نیز قابل استفاده باشد. این دستگیره ها در انواع مختلفی از جمله زبانه دار سنتی، زبانه دار مدرن و لبه دار موجود می باشند.

دستگیره اهرمی
دستگیره های اهرمی نسبت به نوع توپی رایج ترند و محبوبیت بیشتری دارند و همچنین نمونه های مدرن تری نیز محسوب می شوند. این دستگیره ها در طرح و نقش های بسیار متعدد و با رنگ بندی های زیبا در بازار وجود دارند که می توانید خریداری کنید. دستگیره های اهرمی دارای انواع مختلفی از جمله اهرمی پلاک دار و اهرمی روزت می باشند.

انواع دستگیره براساس جنس
جنس دستگیره از مهم ترین نکات در انتخاب دستگیره محسوب می شود. شناخت ویژگی های متریال های گوناگون باعث می شود تا بهترین جنس را برای دستگیره خانه خود انتخاب کنید.

دستگیره فولادی
این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده و با توجه به خواصی که دارد، در برابر خوردگی مقاوم است. عمر دستگیره های فولادی زیاد است و با توجه به این که در برابر ضربه مقاوم است، به نگهداری زیادی نیاز ندارند.

دستگیره برنزی
دستگیره های برنزی ظاهر بسیار زیبایی دارند و به مرور زمان درخشان تر هم می شوند که باعث می شود ظاهر آن شیک تر شود. دستگیره های درب به دلیل اینکه در طول روز مدام مورد استفاده قرار می گیرند، پر از میکروب می باشند. یکی از ویژگی های منحصربفرد دستگیره های برنزی از بین بردن ۹۹ درصد باکتری ها از سطح دستگیره می باشد.

دستگیره آلومینیومی
دستگیره های آلومینیومی بسیار سبک هستند و ماندگاری بالایی نیز دارند. این دستگیره ها قابلیت رنگ آمیزی دارند و می توان به راحتی آن را رنگ کرد. همچنین آلومینیوم از جمله متریال هایی است که قابلیت بازیافت شدن و استفاده مجدد را دارد.

دستگیره چوبی
این دستگیره ها به همراه قاب پشت آن به طور کامل از جنس چوب می باشند و معمولا برای درب های داخلی منزل مانند درب های اتاق و یا حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شوند. از این دستگیره ها بهتر است برای درب های بیرونی استفاده نشود، زیرا استحکام خیلی بالایی ندارد و به راحتی قابل شکسته شدن می باشند.

دستگیره بیضی
دستگیره های اهرمی به شکل بیضی بوده و قاب های دستگیره دارای لبه های منحنی می باشد. همچنین در مدل توپی، شکل آن بیضی و صیقل داده شده می باشد.

دستگیره گوشه دار
دستگیره های مربعی و مستطیلی از انواع قاب دستگیره های گوشه دار محسوب می شوند. همچنین اهرم دستگیره نیز به شکل مستطیلی با لبه هایی موج دار می باشد.

دستگیره کلاسیک
در سبک کلاسیک، قاب پشت دستگیره، مستطیلی و اهرم آن منحنی شکل می باشد. همچنین این نوع دستگیره ها معمولا از جنس برنج می باشند و زیبایی و جذابیت را به طراحی درب خانه می بخشند.

دستگیره مینیمال
این دستگیره ها بسیار مدرن و امروزی و در عین حال ساده و زیبا می باشند که در رنگ های متفاوتی از جمله مشکی یا برنزی تولید می شوند. این نوع دستگیره قاب های بسیار کوچکی دارد و در بعضی مواقع نیز هیچ قابی در پشت آن وجود ندارد.

دستگیره درب اتاق خواب
اگر به بازار فروش این محصولات مراجعه کنید با تنوعی از رنگ، طرح و مدل دستگیره مواجه خواهید شد. اصولاً دستگیره ای که برای درب اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد قابل نصب بر روی تمام درب های منزل است. این دستگیره ها در دو نوع سوئیچی و کلیدی به بازار عرضه می شوند و طرح های بی نظیر آنها دامنه انتخاب را وسیع نموده و با توجه به طرح و رنگ درب می توان دستگیره هماهنگ با آن را تهیه نمود.

دستگیره درب حمام و سرویس بهداشتی
دستگیره های حمام و سرویس بهداشتی به گونه ای ساخته می شوند که از داخل توسط اهرم باز و بسته می شوند، اما امکان قفل نمودن آنها از بیرون وجود ندارد. این قابلیت این امکان را برای صاحب خانه فراهم می کند که در صورت لزوم بتواند درب این مکان ها را از بیرون باز نماید. این دستگیره فقط مخصوص حمام و سرویس بهداشتی هستند و نمی توان برای مثال آن ها را برای درب اتاق خواب استفاده نمود.

منبع : فارا صنعت


برچسب: https://fara-sanat1.ir/، خرید دستگیره درب، دستگیره درب، دستگیره در، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۵۸ توسط:alirezaroshani موضوع: نظرات (0)