alireza alireza .

alireza

خرید دستگیره درب

 

خرید دستگیره درب
خرید دستگیره درب دستگیره یکی از لوازم کاربردی‌ و ضروری‌ مورد نیاز محسوب می‌شود که امکان خرید آنلاین آن‌ها از فروشگاه اینترنتی فراهم است. در زیر به بررسی نکات مهم مرتبط با
خرید این نوع از محصول می‌پردازیم.

خرید دستگیره درب
[caption id="attachment_6914" align="alignnone" width="225"]  خرید دستگیره درب[/caption]

دستگیره‌ها یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین لوازم دکوراتیو و در عین حال امنیتی در زندگی ما هستند. اگر با دقت به درب منزل، کمد، کابینت و دیگر وسایل دارای درب نگاه کنیم متوجه می‌شویم که دستگیره کارکرد خرید دستگیره درب مهمی در زندگی ما دارد. امروزه انواع زیادی از دستگیره‌ها در طرح، اندازه و جنس‌های مختلف تولید شده‌اند که برای وسایل و مکان‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگیره درب
معمولا دستگیره‌ها با توجه به کاربری خود بسته به فضا، ایمنی، زیبایی و دوام انواع مختلفی دارند. معمولا دستگیره‌هایی که برای درب ورودی ساختمان، آپارتمان، حیاط، اتاق خواب، درب دستشویی و حمام استفاده می‌شوند دستگیره‌های ثابت هستند خرید دستگیره درب که دارای قفل می‌باشند. خرید دستگیره درب قفل‌هایی که معمولا یا با کلید هستند یا مدل پیچشی دارند که از داخل با چرخاندن بسته می‌شوند.

دستگیره در
بعضی از دستگیره‌ها الکترونیکی و دیجیتالی هستند.خرید دستگیره درب  این دستگیره‌ها قفل الکترونیکی دارند و به آن‌ها دستگیره‌های ضد سرقت هم گفته می‌شود. دستگیره داشبورد خودرو، دستگیره کابینت و دستگیره‌ی کشویی از دیگر انواع دستگیره هستند.

[caption id="attachment_6915" align="alignnone" width="225"]  دستگیره درب[/caption]

در بازار انواع دستگیره‌ی طرح جدید و قدیمی وجود دارد. بعضی از افراد به مدل دستگیره‌ی آویز در طرح کلاسیک برای کشو و کمد خود بیشتر علاقه دارند و می‌توانند از این دستگیره‌ها برای زیبایی دکوراسیون خانه‌ی خرید دستگیره درب خود استفاده کنند.

جنس‌های متنوع دستگیره در

جنس بدنه‌ی دستگیره‌ها نیز کاملا متنوع است و با توجه به جنس درب اصلی می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. دستگیره‌ها معمولا طبق کارایی خود از جنس آلومینیم، استیل، کروم، چوب، مس، شیشه‌ای و خرید دستگیره درب  ... ساخته می‌شوند. دستگیره‌های آلومینیمی که برای درهای آپارتمان و اتاق استفاده می‌شوند آبکاری شده‌اند تا جلوه و درخشندگی قابل‌توجهی به دکوراسیون شما بدهند.

بهترین برند دستگیره در
برندهای مشهور ایرانی که دستگیره‌های درب تولید می‌کنند، برندهای ترک، دستگیره‌های چینی و دیگر برندها امروزه در بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. خرید آنلاین انواع دستگیره در از جنس‌های متنوع با قیمت مناسب از فروشگاه  فراهم است. خرید دستگیره درب شما به راحتی می‌توانید طرح و مدل دستگیره‌ای که می‌خواهید را به صورت خرید اینترنتی در سبد سفارش‌های خود داشته باشید

 

انواع دستگیره در
امروزه درب های جدید و مدرنی وجود دارد که از تکنولوژی های روز دنیا برای جلوگیری از سرقت در آن ها استفاده شده است. قطعاً داشتن دستگیره درب با کیفیت بالا و کارایی خوب می تواند در عملکرد بهتر این درب ها نیز تأثیر داشته باشد. خرید دستگیره درب  به نوعی مدل ها و انواع این دستگیره ها هرکدام کارایی متفاوتی دارند و نصب آن ها نیز متفاوت است.

 

مدل های متنوع دستگیره در
انواع این مدل ها شامل دستگیره در پلاک، دستگیره در روزتی(دوتیکه)، دستگیره در مچی، دستگیره در سالمندی مخصوص سروی بهداشتی  خرید دستگیره درب  هستند.

دستگیره های درب هرکدام  باکاربرد های متفاوت
دستگیره های درب هرکدام  باکاربرد های متفاوتی با ساختار های متفاوت ساخته و عرضه می شود که هر کدام از آنها با توجه به نیاز و کاربرد مشتری یعنی ایمنی، زیبایی و یا دوام آن ها خریداری می شوند که بجز انواع درب ها مانند، دستگیره کابینت یا کشو که انواع مختلفی از کلاسیک تامدرن و بسته به کارایی آن برای کمد کودک تعبیه و طراحی شده است .

خرید دستگیره در
تا اینجا با آشنایی نسبت به انواع مختلف دستگیره های درب که در توضیحات به شما معرفی شد، برای خرید اینترنتی از صفحه شهر یراق می توانید انواع مختلف محصولات و لیست قیمت آن ها را بررسی کنید و در صورت ابهام یا هرگونه سوال در خرید اینترنتی دستگیره در با مشاورین ما تماس بگیرین که شما را در انتخاب انواع مدل ها و نصب آن ها راهنمایی کنند که خرید مناسب تری را تجربه کنید.

انتخاب دستگیره درب ورودی
دستگیره های درب وسیله ای هستند که هر روز چندین مرتبه از آن استفاده می کنیم، بنابراین انتخاب مناسب ترین گزینه هم از بابت کیفیت و هم از بابت زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. دستگیره های درب منازل به دو شکل پلاک یا یک تکه و رزت یا دو تکه به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات بسته به شکل و ساختاری که دارند، می‌توانند بر روی درب ورودی آپارتمان ها، درب اتاق های خواب و حتی درب سرویس بهداشتی و حمام نصب شوند.

دستگیره درب رزت
از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول این محصول، قسمتی است که اهرم دستگیره در آن نصب شده و بالا و پایین کردن این قسمت، به باز و بسته شدن درب می‌انجامد. بخش دوم یا همان جا سوئیچی دستگیره نیز قسمتی است که سیلندر قفل درون آن جا سازی می‌شود و با قرار گرفتن کلید در آن، درب قفل می‌گردد. این بخش یک دایره کوچک است

دستگیره درب پلاک
عموما به دستگیره هایی گفته می شود که قسمت بدنه دستگیره به قسمت کلید متصل و یکپارچه می باشد دستگیره درب پلاک از نظر نوع کارایی، انواع مختلفی را در برمی‌گیرد:

دستگیره کلیدی و دستگیره سوئیچی
به دستگیره‌هایی گفته می‌شود که بیشتر برای درهای اتاق خواب، اتاق مطالعه، اتاق کار و... مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم از بیرون و هم درون با کمک کلید قابلیت قفل شدن و باز شدن دارند. به طور معمول برای اتاق‌های خواب از دستگیره‌های کلیدی استفاده می‌شود و برای اتاق کار و مطالعه از دستگیره‌های سوئیچی که برای نصب نیاز به سیلندر و قفل در دارند. البته این سیلندرها باید هماهنگ با مدل قفل و دستگیره انتخاب شوند.

دستگیره سرویس
نیز به دستگیره‌هایی گفته می‌شود که برای درهای سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگیره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از بیرون قفل نمی‌شوند و از داخل نیز با اهرم باز و بسته می‌شوند.

دستگیره درب ورودی
نیز همانطور که از نامش مشخص است برای درهای ورودی طراحی شده‌اند. این نوع دستگیره‌ها از نظر امنیتی بسیار حائز اهمیت هستند. دستگیره‌های در ورودی معمولا یک طرف ثابت دارد و سمت داخل به زبانه قفل متصل است. همچنین امکان نصب مغزی و سیلندر روی این دستگیره‌ها وجود دارد. ولی برای درهای داخلی، دستگیره باید از هر دو طرف عمل کند

جهتِ باز و بسته شدنِ درهای ورودی
جهتِ باز و بسته شدنِ درهای ورودینیز در زمان انتخاب دستگیره مهم است.خرید دستگیره درب  اگر در منزل شما از راست باز می‌شود از دستگیره راست باز شو و اگر از چپ باز می‌شود باید از دستگیره چپ باز شو استفاده شود

.قیمت دستگیره درب
دستگیره درب یکی از پر استفاده ترین یراق آلات در صنعت درب و ساختمان است. ما سعی داریم قیمت دستگیره درب ارائه شده به مشتریان عزیز بسیار منصافانه باشد و کمترین سود کار عرضه محصولات را انجام خواهیم داد. به همین دلیل هم فروشگاه ابزار یراق به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع یراق آلات در کشور شناخته شده است و دارای مشتریان ثابت از سراسر کشور است.

انواع دستگیره درب
دستگیره درب ها در طرح ها و کاربردها مختلف دستگیره درب اتاقی
دستگیره درب حیاط
دستگیره درب ورودی آپارتمان
دستگیره درب سرویس بهداشتی

دستگیره ریوارد
دستگیره ها از لحاظ ظاهری به دو نوع دستگیره پلاک یا یک تکه و دستگیره رزت یا دوتکه شناخته می شوند.

دستگیره پلاک
بر روی دستگیره پلاک جای نصب یک عدد قفل وجود دارد، این مدل از دستگیره ها بیشتر به عنوان دستگیره اتاق خواب های منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد اما با وجود جای نسب قفل شما می توانید از مدل مذکور برای درب های ساختمان و ادارات هم استفاده کنید.خرید دستگیره درب

توجه داشته باشید
برای قفل دستگیره پلاک مدلی را انتخاب نمایید که بیشترین هماهنگی را با دستگیره داشته باشد، در صورت ست نبودن قفل با دستگیره به هنگام باز وبسته کردن دچار مشکل خواهید شد.

دستگیره رزت دوتکه
دستگیره دو تکه به واسطه طراحی خاصی که دارد برای استفاده در درب‌های ضد سرقت یا درب‌های سرویس بهداشتی گزینه مناسبی می‌باشد.این دستگیره به دو صورت سوییچی و کلیددار ارائه می‌شود.این دستگیره ها برای افرادی که اهمیت زیادی به طراحی داخلی و دکوراسیون می دهند یکی از انتخاب های اولیه است که در انواع رنگ های زیتونی ، کروم ، استیل مات ، طلایی ، کافه ای و.. موجود می باشند.

دستگیره کلیدی
دستگیره در اتاق خواب مناسب نصب بر روی سایر درب های موجود در منزل است. که از نظر قیمت، مدل، رنگ و شکل ظاهری دارای تنوع زیادی است. دستگیره در اتاق خواب به دو صورت کلیدی و سوئیچی عرضه می شود که البته در بیشتر موارد از انواع مدل های دستگیره کلیدی استفاده می شود.

دستگیره درب سوئیچی
اگر قصد دارید برای دفتر اداری ,اتاق و…دستگیره بخرید پیشنهاد میکنیم که از میان مدل های سوئیچی یکی را انتخاب کنید. تنها نکته ای که در رابطه با دستگیرههای سوئیچی وجود دارد این است که برای نصب نیاز به سیلندر و قفل درب دارند. برای خرید عمده سیلندر قفل با ما تماس بگیرید.درهر خانه با هر متراژ، چندین درب وجود دارد که فضاهای مختلف خانه را از هم جدا می کند.

هنگام خرید دستگیره درب باید به مواردی چون:
شکل ظاهری دستگیره، رنگ دستگیره و مواد اولیه ی خرید دستگیره درب  ساخت دستگیره دقت نمود. دستگیره درب از جنس های مختلفی همچون برنج، آلومینیوم، آلیاژ آهن و زاماک ساخته شده و در رنگ های متنوعی آبکاری می شود.چگونه یک دستگیره در مناسب انتخاب کنیم ؟

دستگیره انواع مختلفی تولید می ‌شود
انتخاب یک مدل ممکن است کمی دشوار باشد. چرا که تنوع بالای این محصول انتخاب را سخت می ‌کند. به همین دلیل باید کاملا دقت کنید تا باکیفیت ‌ترین و بهترین مدل ممکن را خریداری کنید. در این خصوص باید به برخی مسائل توجه کنید که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

یکی از اولین مسائلی که در خرید دستگیره حائز اهمیت است،
توجه به رنگ آن است. رنگ دستگیره باید کاملا با بدنه‌ی درب هماهنگ باشد. خرید دستگیره درب به این ترتیب دکوراسیون شما زیبا خواهد شد. این تطابق رنگ میان در و دستگیره نشان ‌دهنده ‌ی سلیقه ‌ی شما و توجه به جزئیات است.

نکته‌ ی دیگر
تطابق میان جنس در و دستگیره است که به این امر نیز باید توجه شود. جنس دستگیره معمولا از زاماک، آلومینیوم، برنج و استیل ساخته می‌شود که با توجه به جنس بدنه ‌ی درب می‌ توان مناسب‌ ترین نوع را انتخاب کرد.

پیشنهاد ویژه
دستگیره اهرمی با توجه به ظاهر و نحوه ‌ی ساخت به شکل ‌های مختلفی خرید دستگیره درب تولید می ‌شود که برخی ساده‌ یا کلاسیک و برخی دیگر جدید و مدرن‌ هستند. اما در این میان مدل های ساده ‌تر به آسانی باز و بسته می ‌شوند و از این رو افراد سالمند بهتر می‌ توانند با آن‌ ها کنار بیایند.

دستگیره‌ های مدرن‌
این دستگیره‌ های ساده اهرمی معمولا در همه‌ جا کاربرد دارند. اما اگر خرید دستگیره درب به دنبال زیبا کردن دکوراسیون خود هستید باید به سراغ دستگیره‌ های مدرن‌ بروید. یکی از این مدل‌ ها دستگیره اهرمی است که زیبایی فراوانی دارد.

زیبایی درب
برخی از دستگیر‌ه‌ های اهرمی آبکاری شده ‌اند و ظاهر جذاب ‌تری دارند. نوع قفل دستگیره‌ ها معمولا سوئیچی یا کلیدی است که هر یک به نوعی می ‌توانند امنیت محیط شما را حفظ کنند. در واقع سبک و مدل طراحی دستگیره به میزان زیادی در زیبایی درب و دکوراسیون خانه اثر می‌ گذارد. به همین خاطر است که تا این حد تاکید می‌ شود

سبک طراحی دستگیره درب
با وجود اینکه دستگیره ها از لحاظ فیزیکی کوچک هستند سبک دستگیره ای که انتخاب می کنید باید از لحاظ طراحی با بقیه ی فضا همخوانی داشته باشد. در ضمن این سخت افزارها باید مناسب هدفی که برای آن انتخاب شده اند باشند و با دوام و مناسب استفاده ی روزانه در نظر گرفته شوند.

طراحی دستگیره
در از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در نتیجه گزینه های متعددی را از لحاظ اندازه، نوع و رنگ پیش روی خود خواهید داشت. بنابراین باید طرحی که بیشترین همخوانی را با خانه شما دارد، انتخاب نمایید. البته بیش از هر چیزی می بایست دستگیره متناسب با درب باشد، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم از صفحه درب داخلی چوبی روماک دیدن فرمایید.

انتخاب مناسب ترین لوازم جانبی درب
به احتمال زیاد شما قصد دارید تا یک سطحی از هماهنگی در ملک خود ایجاد کنیدخرید دستگیره درب  مگر اینکه بخواهید برای هر اتاقی به صورت سفارشی و خاص دستگیره سفارش دهید و دستگیره های متفاوتی برای هر قسمت در نظر بگیرید.

بنابراین
می توانید پروژه ی خود را به طور کلی در نظر بگیرید و فکر کنید در کجا می توانید از یک سبک در و دستگیره استفاده کنید. همچنین تصمیم بگیرید که در کجای خانه قصد دارید کمی تفاوت ایجاد کنید که البته همچنان با طراحی کلی هماهنگی داشته باشد. و اینکه آیا نیاز است در بعضی از قسمت های خانه از یک دستگیره ی سفارشی و خاص استفاده کنید.

انواع دستگیره درب ها
یکی از بزرگترین تصمیماتی که باید بگیرید این است که آیا می خواهید از دستگیره های اهرمی یا توپی استفاده نمایید. هر کدام از این ها در طرح های ساده و همچنین زرق و برق دار و تزیینی موجود هستند.

دستگیره های توپی درب:
قدمت طولانی دارند و برای خانه های قدیمی گزینه ی خوبی به شمار می روند. اما با این حال با تمام نو آوری هایی که در زمینه ی انتخاب جنس، طرح و سبک اتفاق افتاده است این دستگیره ها می توانند ویژگی های جذابی در سکونتگاه های مدرن و امروزی نیز خلق کنند.

دستگیره های اهرمی درب :
طبیعتا امکان بیشتری برای گرفتن دستگیره به فرد می دهند و از این منظر برای افراد با سطوح متفاوت از توان، نیرو و مهارت مناسب هستند. دستگیره های توپی در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود هستند و گزینه های متنوعی برای هر سبکی از خرید دستگیره درب  خانه به ما می دهند. اما درهرحال دستگیره های اهرمی از دستگیره های توپی مدرن تر هستند.

دستگیره اهرمی پلاکدار:‌
ظاهر کلاسیک بشدت مناسب طراحی های سنتی خواهد بود.

دستگیره اهرمی روزت:
این نوع دستگیره اهرمی که ساده و بسیار متنوع است تقریبا برای هر نوع خانه ای مناسب است. قسمت کلیدخور آن که به دستگیره متصل می شود می تواند دایره ای و یا مربعی باشد و طراحی های مدرن، مینیمال و یا کلاسیک داشته باشند.

دستگیره توپی سنتی زبانه دار:
این نوع دستگیره بیشتر در خانه های سنتی استفاده می شود و یکی از مثال های معمول طرح کندوی زبور عسل است.

دستگره توپی مدرن زبانه دار:
در خانه های امروزی این نوع دستگیره روز به روز پرکاربردتر می شود و معمولا از رنگ های براق برای آن استفاده می شود.

دستگیره توپی لبه دار
: دستگیره های توپی لبه دار باید با قفل های لبه دار استفاده شوند و بیشتر برای خانه های خرید دستگیره درب قدیمی و سنتی استفاده می شوند.
خرید دستگیره درب برای انتخاب دسگیره های اهرمی و توپی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

دستگیره توپی لبه دار
در یک خانه ی قدیمی، ممکن است شما یک دستگیره ی بزرگ پلاکدار برنجی با اهرم منحنی خرید دستگیره درب از جنس برنج انتخاب کنید. در مقابل در یک منزل جدید در شهر بهتر است از دستگیره های اهرمی خرید دستگیره درب مینیمال سیاه و یا کروم و یا دستگیره های سفارشی و خاص استفاده کنید.

انواع جنس دستگیره درب
از عوامل تاثیرگذار در ماندگاری و حتی زیبایی دستگیره درب می باشد. شناخت ویژگی های متریال گوناگون به شما کمک می کند تا بهترین جنس دستگیره را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. در ادامه انواع جنس خرید دستگیره درب دستگیره در و ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

دستگیره درب از جنس فولاد ضدزنگ :
دستگیره فولاد ضد زنگ ساختاری بسیار سخت داشته و با توجه به ترکیبی که داردخرید دستگیره درب   در برابر خوردگی مقاوم می باشد. عمر این دستگیره بسیار بالا بوده و در برابر ضربه مقاوم است و به نگهداری خرید دستگیره درب بالایی نیاز ندارد.

دستگیره درب از جنس برنز :
دستگیره برنز ظاهر بسیار زیبایی دارد. برنز به مروز زمان درخشان می شود، که البته این موضوع باعث شیک شدن دستگیره هم می گردد. دستگیره درب به دلیل تماس مکرر دست افراد، جرم و باکتری را به خودش جذب می کند. یکی از ویژگی های حیرت انگیز دستگیره های برنز که از فلز مس ساخته شده اند، خرید دستگیره درب از بین رفتن 99.9% باکتری ها و جرم های موجود در سطح آن است.

دستگیره درب از جنس آلومینیوم :
دستگیره آلومینیومی بسیار سبک وزن بوده و ماندگاری خوبی هم دارد. به دلیل اینکه با محیط هم دما خرید دستگیره درب می شود، حس دلچسبی را به دست القا می کند. یکی از ویژگی های آلومینیوم قابلیت رنگ پذیری آن می باشد. بنابراین می توان از رنگ ایده آل تان برای دستگیره استفاده کنید. آلومینیوم از جمله متریالی است که قابل بازیافت می باشد.

دستگیره استیل ضد زنگ :
استیل ضد زنگ ماندگاری و مقاومت بالایی داشته و برای ورودی هایی که تردد بالایی دارند، گزینه مناسبی است. این جنس دستگیره برای انواع کاربری های مسکونی و تجاری کاربردی بوده و تنوع بالایی در طراحی دارد.از استیل ضد زنگ برای تولید انواع دستگیره های کابینت و درب بهره گرفته می شود.

دستگیره شیشه ای و چینی (پورسلین)
دستگیره هایی که از جنس چینی هستند؛ عموما برای درب های داخلی و اتاق خرید دستگیره درب  خواب کاربردی هستند. خرید دستگیره درب دستگیره چینی عموماً در رنگ های سفید ساده، کرم و یا مشکی بوده و از ترکیب کروم و برنج نیز برای زیبایی بیشتر آن بهره گرفته می شود. این مدل دستگیره ها مخاطبان خاص خودشان را داشته و چندان رایج نیستند.

منبع : فارا صنعت


برچسب: https://fara-sanat1.ir/، خرید دستگیره درب، دستگیره درب، دستگیره در، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۵:۰۴ توسط:alirezaroshani موضوع: نظرات (0)