alireza alireza .

alireza

چاپ هلو گرام

لیبل امنیتی | برچسب امنیتی | هولوگرام
برچسب های امنیتی (هولوگرام) معمولا برای پلمپ‌کردن درب‌های قرنطینه، درب صندوق‌ها و جعبه ها، کیس‌های کامپیوتر، جعبه بغل ماشین‌های حمل، کیسه‌ها و نایلون‌ها، کارتن، پاکت‌نامه و اسناد محرمانه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برچسب های امنیتی بخاطر بزرگ تر بودن فضای چاپ نسبت به پلمپ های امنیتی اطلاعات بیشتری را میتوان روی آن چاپ هلوگرام کرد. این اطلاعات مواردی قبیل لوگو مجموعه، نام ، شماره سریال، آدرس وبسایت و ... باشد که علاوه بر مسئله امنیتی این برچسب ها ، یک جنبه تبلیغاتی برای کار شما میشود. قبل چاپ، طرح نهایی برای تایید نهایی به شما ارسال میشود و در صورت تایید ، عملیات چاپ صورت میگیرد.

نکات مهم در خرید هولوگرام | طراحی هولوگرام بهارگیفت
انواع برچسب امنیتی
برچسبهای قرعه کشی
برچسب گارانتی محصول
برچسب اصالت محصول
مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت برای شما کاربران عزیز مراحل چاپ هولوگرام را فراهم نموده است
با ما همراه باشید....
چاپ اسکرج

دایکات لیبل صدفی

طلاکوب و دایکات هولوگرام

 
گوشه طلاکوب تیراژ کم رول

 
مهم ترین ویژگی هولوگرام
هولوگرام ها ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که یکی از مهمترین ویژگی های هولوگرام ها، بالا بودن امنیت آن و بحث سکوریتی آن است. هولوگرام ها بر روی انواع مختلف محصولات از جمله اکثر کالاهای مصرفی ما، لوازم یدکی و قطعات مختلف، اوراق بهادار، انواع چک ها، بلیط های کنسرت و انواع نمایشگاه ها و همایش ها، انواع کارت های بانکی و اعتباری و دائمی و کارت بیمه و ... چسبانده میشوند. به همین خاطر بایستی در انتخاب مجموعه ای که کار هولوگرام خود را به آن میسپاریم بسیار دقت کنیم و این محصول حساس را به هر مرکز خریدی نسپاریم و صرفا به دنبال قیمت ارزان نباشیم.

بهترین مجموعه مناسب برای خرید هولوگرام ( از طراحی گرفته تا چاپ)
برای خرید برچسب هولوگرام، روش های متفاوتی وجود دارد که با انتخاب بهترین مرکز خرید ، خیالتان آسوده میگردد که صفر تا صد طراحی و چاپ هولوگرام را به مجموعه ای مجرب سپرده اید و در نهایت محصولی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت دریافت خواهید کرد. هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با کادری مجرب آماده خدمت رسانی شما عزیزان میباشد شما بعد ثبت سفارش و ارائه لوگو و طرح خود، کار به قسمت طراحی رفته و بعد از طراحی به تایید شما مشتریان عزیز میرساند و سپس بعد تایید شما بزرگواران اقدام به چاپ و ارسال به کارگاه های اختصاصی چاپ هولوگرام رفته و به چاپ میرسد. شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت، با تجربه چندین ساله و تولید انواع هولوگرام برای سازمان ها و کارخانه های معتبر و کسب افتخارات بسیار و با رزومه و نمونه کار قوی ، قادر به تولید انواع هولوگرام در کوتاه ترین زمان میباشد.

استفاده از برچسب هولوگرام برای محصولات چه مزایایی دارد؟
 
جلوگیری از جعل و کپی کردن محصول :
یکی از مزایای مهم استفاده از برچسب هولوگرام، امنیت آن است که این لیبل ها به محصولات تولیدی شما میدهند. بحث سکوریتی این لیبل ها به این دلیل است که دیتاهایی که در هولوگرام چاپ شده است را نمیتوان تشخیص داد و از هم جدا کرد به خاطر همین ، هنگام خرید محصولاتی نظیر لوازم جانبی برای گوشی همراه یا قطعاتی برای خودرو خود با مشاهده شرکت تولیدی مد نظر، از اصل بودن کالای خریداری شده ، اطمینان حاصل نمایید.

افزایش perceived value مشتریان (ارزش درک شده توسط مشتری) :

برچسب هولوگرام ها علاوه بر کاربرد سکوریتی که دارند، یه ظاهر زیبایی دیداری جذابی به محصولات تولیدی شما میدهند. همین امر باعث میشود که مشتری علاوه بر اطمینان و آسودگی خاطر بالا نسبت به خرید محصول، جذب زیبایی لیبل هولوگرام میشود و احتمال خرید را چندین برابر میکند.

معرفی نام مجموعه و برند شما و بهبود برندسازی :

در مبحث بازاریابی ، نام و نشان برند و ارزشی که دارد را نبایس دست کم بگیریم ، برند و ارزش آن منجر به یک هدف میشود » فروش بیشتر و معروف شدن مجموعه شما، استفاده از برچسب هولوگرام چندین سال است که در کشور های بزرگ جهان و ایران نیز مرسوم است و علت آن کاریزما و شخصیتی است که به اصالت محصول آن شرکت میدهد.

تاثیر مثبت و رضایتمندی در ذهن مشتری :

وقتی که شما محصولی را خریداری میکنید که دارای هولوگرام است، این امر ناخواسته در ذهن شما تاثیر خوب و مثبتی نسبت محصولی که خریدید را ایجاد میکند، خیلی از شرکت های بزرگ و قدر، لیبل هولوگرام را با کیفیت عالی و ظاهری زیبا طراحی میکنند که نظر مشتری و مصرف کننده را به محصول شرکت خود جلب کند.

راحتی در استفاده آن :
لیبل هولوگرام علاوه بر لیبل شیت و رول آن که به دقت فراوانی برای چسباندن بر روی محصول نیازمند است، کاربری ساده ای در اختیار مجموعه ها قرار میدهند.


مقاومت بالا و مطلوب در برابر شرایط مختلف :
هولوگرام های سکوریتی مقاومت زیادی در برابر شرایط مختلفی مانند روغن و آلودگی و ... دارا میباشند و به همین دلیل موجب استفاده وسیع از آن ها در صنایع مختلف شده است .


رونمایی از نحوه چسباندن هولوگرام های ساده و وید (اثر گذار)
هولوگرام وید یا اثرگذار


هولوگرام ساده


هولوگرام وید یا اثرگذار


کلیپی کوتاه از معرفی برخی مراحل چاپ هولوگرام
چاپ و دایکات و آرایش کار همزمان


چسباندن اسکرچ اتومات


چگونه برچسب امنیتی میسازند؟
امروزه بهترین و مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای پیشگیری از جعل، سرقت و تقلب و نشان دهنده اصالت کالا ، نگهدارنده اعتبار اسناد و مدارک و محصولات در کشور های پیشرفته، استفاده از برچسب امنیتی ( هولوگرام ) است. زیرا برچسب امنیتی هولوگرام پس از تولید ، به هیچ وجه در هیچ جای دنیا قابل کپی یا تکثیر مجدد از روی آن نیست.

علاوه بر این، تولید و چاپ هولوگرام، نوعی استاندارد محسوب میشود و مانند استاندارد هایی نظیر ISO و سایر استاندارد ها نشان دهنده کیفیت کالا میباشد. جلوه بصری و جذاب این محصول نیز باعث شده که بعضی از تولید کنندگان صرفا بخاطر افزایش جلوه ظاهری و بصری محصول از این برچسب استفاده میکنند.

اولین مرحله در ساخت برچسب امنیتی هولوگرام، ایجاد تصویر هولوگرامی میباشد. این فرآیند نیاز به ابزار نوری خاصی نیازمند است که در آن تصویر اصلی با صفحه ای مقاوم در مقابل نور بر روی سطحی شیشه ای ثبت میگردد. ساخت انبوهی از هولوگرام شامل فرآیند های مختلفی به صورت زنجیر وار میباشد. برخی از عملیات مانند ابداع، شکل دهی، برجسته سازی در هولوگرافی رکن اصلی به شمار میآیند. مرحله بعدی، شامل عملیات انتقالی میباشد. اقداماتی نظیر روکش چسبناک | آهن بری | بازپیچی و برش کاری کردن .

تولید کننده ها بسته به نوع تولید نهایی شان، تکنیک های مختلف چاپی را بکار میگیرند. تکنیک هایی از قبیل : مهرکاری کردن | لایه کشی | شماره گذاری و نهایتا جان بخشی است.

 
رونمایی از هولوگرام دو بعدی شرکت محترم وال مارکت | چاپ هولوگرام بهارگیفت

 

 


معرفی مراحل مورد نیاز در ساخت هولوگرام
انتقال دادن هولوگرام اصلی از صفحه مقاوم دربرابر نور ، به نیکل
تکثیر تصویری واحد از نیکل به صفحه پلاستیکی
انتقال دادن تصویر های متعدد از پلاستیک به نیکل که به این فرآیند “لایی اصلی” نام گذاری میشود.
بعد از این که لایی اصلی به عنوان نمونه اصلی جهت بازسازی لایی کاری ها بکارگرفته میشود، از شکلدهی الکتریکی استفاده نمایید.
 
نحوه شکلدهی هولوگرام :
شکلدهی الکتریکی ، فرآیندی رونوشت از تصویر هولوگرافی میباشد. این فرآیند بدین شکل صورت میگیرد که تصویر از صفحه ای مقاوم در برابر نور یا اجسامی مانند پلاستیک و آهن انتقال داده میشود. یا رونوشتی از یک قطعه ای فلزی به قطعه دیگر صورت میگیرد. ترکیب مجدد آن ، فرآیندی میباشد که در آن یک تصویر واحد از نسخه اصلی ترکیب میشود. نتیجه چنین اقداماتی، صفحات هولوگرافی بزرگ میباشد که در شبکه هایی در ابعاد بزرگتر از 12*12 برجسته میشوند. شکل دهی الکتریکی و ترکیب مجدد فرآیند چاپ برای ساخت هولوگرام ها فراهم میشود. از لایی به عنوان ابزاری جهت برجسته کاری استفاده میشود.

 


نحوه برجسته کاری هولوگرام :
برای این فرآیند، از مدل باریک نیکل جهت چسباندن الگو از قطعه لایی به فویلی پلاستیکی استفاده میگردد، به این فرآیند، برجسته کاری هولوگرام میگویند. الگو برجسته شده درون فویل به همراه لایه ای آلومینیومی یا هرگونه فلز دیگر مانند طلا یا کروم بسیار باریک انکساری ، که هولوگرام پراکنشی را انتقال به درون هولوگرام انکساری میدهد، پوشش میدهد. علیرغم ظرافت و باریک بودن این لایه های فلزی، چنین هولوگرام های برجسته شده، کدر میباشند. با کمک لایه های انکساری مانند لایه های فلزکاری شده، هولوگرام شفاف حاصل میشود.

 


شرح مرحله انتقال هولوگرام  :
فویل های برجسته شده ، بسته به محصول نهایی شان، پس از برجسته کاری تعدادی مراحل اضافی را میگذرانند: مراحلی نظیر لایه گذاری | قالب گیری | پوشش دهی چسبناک | آهنبری | بازپیچی کردن

هولوگرام ها به همراه یک پوشش چسبناکی در محصول، به صورت لایه ای باریک روی نوار کاست، یا کل محصول را میپوشاند، بکاربرده میشود. چاپگر ها جهت افزایش امنیت محصول، از فرآیندهای پیچیده ای استفاده میکنند این فرآیند ها نظیر شماره گذاری، استامپ گذاری و لایی گذاری میباشند.

 


مرحله انتقال هولوگرام :
فویل های برجسته شده بسته به محصول نهایی بعد از برجسته کاری تعدادی مرحله ی اضافی را می گذرانند: لایه گذاری، قالب گیری، پوشش دهی چسبناک، آهن بری وبازپیچی کردن. هولوگرام ها به صورت یک پوشش چسبناک در محصول، لایه ای باریک بر روی یک نوار کاست و یا اینکه کل محصول را می پوشانند، به کار برده می شوند. چاپگرها برای افزایش امنیت محصول از فرآیندهای پیچیده ی متفاوتی همانند شماره گذاری؛ استامپ گذاری، لایی گذاری استفاده می کنند.

 

منبع : بهارگیفت


برچسب: https://www.bahargift.com/،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۵:۲۴ توسط:alirezaroshani موضوع: نظرات (0)