alireza alireza .

alireza

ساکدستی سورنی

ساکدستی سورنی ، یکی از روش های متداول برای تبلیغات و ارائه محصولات و کالاهای شما به مشتریان خود در نظر گرفته شده است. این محصول یکی از مصرفی ترین هدایای تبلیغاتی است . ساکدستی تبلیغاتی دارای جنس های متفاوتی شامل ساکدستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی واتر، ساک دستی کتان، ساک دستی برزنتی و شوزبگ میباشد.

ساکدستی تبلیغاتی ، محصولی تبلیغاتی مناسب برای همه کسب و کارها
در ابتدا این نکته را متذکر شویم که تمام کسب و کار ها چه از یک فروشگاه کوچک گرفته تا تمام سازمان های بزرگ ، نیاز مبرم به این محصول دارند، کسب و کار های خیلی بزرگ نظیر سازمان های دولتی و ارگان های حکومتی ، برای مشهود کردن نام و نشان خود با ارایه بسته های معیشتی برای مردم یا موسسات خیریه ها ، کالاها را در داخل این ساکدستی ها گذاشته و تبلیغات خود را به گوش مردم میرسانند یا مجموعه کوچکی که محصولی را تولید و ارایه میدهند، با چاپ ساکدستی تبلیغاتی، محصول خود را داخل آن گذاشته و مشتریان با حمل آن ساکدستی در مکان های مختلف ، نام و نشان آن مجموعه را در معرض دید عموم قرار میدهند.

به طور کلی ، یک بازاریابی عالی و مطلوب ، چیزی است که هیچ وقت نقطه انتها ندارد و نمیشه گفت که این کار را کردیم کسب و کار ما به نقطه اوج خواهد رسید و همیشه در همان نقطه خواهد ماند. بازاریابی و تبلیغات یک عنصر حیات بخشی هست که باعث رونق کسب و کار و پیشرفت مجموعه، چه کوچک چه بزرگ است. البته باید بگوییم که این کار به طرق مختلف انجام میشود از تبلیغات در تلویزیون و شبکه های مجازی و اینترنت گرفته تا چاپ تراکت و بنر و بیلبورد و ارایه هدایای تبلیغاتی. ولی تنها تبلیغاتی که در دست افراد میماند و از آن به مدت کوتاه یا طولانی استفاده میکند و فقط مختص آن میشود ، تبلیغات با ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد که این را مشتریان نیز خیلی میپسندند

 
 دلیل استفاده از ساک دستی پارچه ای به جای کیسه های نایلونی
3. مفید و کاربردی بودن ساک دستی پارچه ای :
یکی از دلایلی که ساک دستی پارچه ای را به بگ های پلاستیکی ترجیح میدهیم ، مقایسه فواید ساک دستی پارچه در مقابل مضرات کیسه های نایلونی میباشد. کیسه های نایلونی از ماده شیمیایی به نام پلی اتیلن ساخته شده است که ضرر های زیادی برای سلامتی دارد.

2. قابلیت شست و شو :
همه ساکدستی های پارچه ای ( برزنتی، سوزنی، واتر، کتان و … ) قابل شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی میباشند به همین دلیل باعث محبوبیت آن ها در میان مشتریان شده است و باعث میشود که بسیاری از کسب و کار ها این محصول را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برگزینند.

3. قیمت مناسب :
اگر شما به دنبال یک بگ پارچه ای ارزان برای معرفی برند و محصول و لوگو خود هستید، پیشنهاد من به شما ساک دستی های پارچه ای هست . قیمت این ساک دستی ها به نسبت ارزان میباشد و شما میتوانید  این محصول را به هر تیراژ و با رنگ و طرح و جنس دلخواه خود انتخاب کنید.

4. قابلیت استفاده در طولانی مدت :
یکی از مزایای این ساک دستی ها در مقایسه با کیسه های نایلونی ، قابلیت استفاده مجدد در بلند مدت است زیرا این ساک دستی از مواد اولیه قابل شست و شو تهیه میشود و این قابلیت را دارند که بارها شسته و مورد استفاده قرار بگیرد.

مراحل تولید ساک دستی تبلیغاتی سوزنی

 

 


تولید و فروش ساک دستی پارچه ای ، متقال ،واتر ، سوزنی ، اسپان باند در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

 

ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای است. این ابزار بسیار مفید میتواند تا ۱۰ کیلو را دارد.

ساک دستی دسته پانچی
چاپ دورنگ بر روی ساک دستی تبلیغاتی تولید شده در کارگاه های هدایای تبلیغاتی

 

یکی از مزیت های دیگر این ساک دستی ها استفاده از آنها برای تبلیغات است. از آنجایی که این ساک دستی ها دارای مقاومت و ماندگاری زیادی است میتوان از آنها برای تبلیغات برند خودتان استفاده کنید. در این‌مقاله قصد داریم شما را با انواع ساک دستی های پارچه ای و مزایا و انواع چاپ روی آنها آشنا کنیم .

 


تولید و فروش ساک دستی پارچه ای در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
 

علاوه بر این که ساکدستی تبلیغاتی ابزاری برای بسته بندی و حمل کالا میباشد ، به عنوان یک نوع گیفت تبلیغاتی توانسته است یک جایگاه مناسب در حیطه تبلیغات و رونق کسب و کار ایجاد نماید. ساک دستی تبلیغاتی ، در سابقه کوتاه مدت در سطح جامعه، محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان ایجاد کرده است و با نام های متنوعی مانند ساک دستی تبلیغاتی ، شوز بگ، شاپینگ بگ کیف دستی  و … شناخته میشود. نکته قابل توجه این است که ساک دستی تبلیغاتی ، خود به تنهایی توانایی نقش بیلبورد تبلیغاتی متحرک در دست افراد ایفا میکند که حتما نقش بسیار مهمی در پیش برد هدف مجموعه و رونق کسب و کار آن خواهد شد.

قابل ذکر است ساک دستی خود به تنهایی در دست هر فرد می تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک در سطح شهر را ایفا کند که قطعا نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت یا مجموعه شما را خواهد داشت.

از طرفی احتمالا تبلیغ آن شرکت بر روی ساک دستی پارچه ای چاپ شده باشد اما شما از خرید خود راضی هستید و با علم به این موضوع که شما دارید با حمل آن ساک دسنی تبلیغ آن شرکت یا مجموعه و فروشگاه را انجام میدهید، ولی شما حاضر هستید علاوه بر آن محصولی که خریدید بلکه محصولات فروشگاه های دیگر و جنس های دیگر را برای حمل و نقل با آن ساکدستی تبلیغاتی حمل کنید .

ساکدستی های جنس پارچه ای باتوجه که از کیفیت بالایی برخوردارند جایگزین ساکدستی های مقوایی و کاغذی شده اند. به همین دلیل در حال حاضر بیش ترین تبلیغات کسب و کارها روی ساکدستی های پارچه ای انجام میشود که به صورت متحرک لوگو و اطلاعات برند در معرض دید شمار زیادی از مردم قرار میگیرد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با بکارگیری از دستگاه های به روز دنیا و توانایی تولید زیادی در کارگاه اختصاصی چاپ و تولید ساک دستی پارچه ای که دارند، قادر به انجام تولید ساکدستی در کمترین زمان ممکن و خدمت رسانی به مشتریان خود میباشند… با ما همراه باشید.

 

منبع : بهارگیفت


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۶:۴۴ توسط:alirezaroshani موضوع: نظرات (0)